Avatar uživatele
Kaci41

Problém s internetem

Ahoj, mám problém s internetem.Ve všech prohlížečích mi najednou z ničeho nic přestaly jít spouštět videa na youtube, i když to předtím normálně fungovalo. Nejde mi spustit prohlížeč Opera, když ho zapnu, tak místo, aby se načetla domovská stránka, objeví se jenom černá obrazovka. A navíc mi v poslední době výrazně kleskla rychlost internetu. Neví někdo čím by to mohlo být? Děkuji předem.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3701 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Trošku to rozdělím a poprosím o upřesnění:

  1. Videa – máš aktualizovaný AdobeFlash? A videa na jiných webech, než YT, jdou?
  2. Opera – zkus ji odinstalovat (ideálně pomocí RevoUninstalleru, ke stažení – http://www.re­vouninstaller­.com/start_fre­eware_download­.html) a znovu nainstalovat.
  3. Jak detekuješ „rychlost internetu“?

___
4. Jaký máš OS? Jaké připojení k netu? Co´s v poslední době instalovala? – HW – SW
___
Pokud jsou mé otázky příliš ´odborné´, oslov někoho znalejšího v okolí (nebo servis), zbytečně by ses ´trápila´…
😉

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kaci41

1.Ano, AdobeFlash mám aktualizovaný, zkoušela jsem ho i přeinstalovat, ale nepomohlo.Nejdou ani na jiných webech.
2.Zkoušela jsem,nepomohlo
3.Prostě se mi internet začal víc sekat,pomalejší stahování
4.Mám win 7,Nvidia,připojení k internetu mám kabel (bohužel už si nepamatuju rychlost), ale nedávno jsme nainstalovali ještě i wifi, jestli by to nemohlo být i tim.Jinak jsem v poslední době instalovala myslim jenom nějaký hry.

před 3701 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Takže

  1. projeď počítač antivirem – jednak EsetOnLine ( http://www.eset­.com/cz/domac­nosti/produkty/on­line-scanner/ ) a jednak si zkontroluj aktuálnost ´standardního´ AV (mimochodem, jaký máš?
  2. jakou verzi máš? – zkus, případně nějakou starší
  3. zkus si rychlost připojení otestovat – ideálně proti svému poskytovateli, ale můžeš i na např. http://www.up­c.cz/internet/pred­stavujeme-upc-internet/test-rychlosti/ – a otestuj si i připojení kabelem, nejen wifi

4. a) zkontroluj si komunikační rychlost wifi (pokud se přes ně připojuješ) a pak také to, zda se ti někdo ´nenapíchl´ na WLAN a zda zvolený kanál nekoliduje s nějakou jinou okolní sítí

  1. koukni ve Správci úloh na vytíženost počítače a běžící procesy – jestli nemáš spuštěno něco zbytečně navíc (typicky se jedná o softíky ´ke zrychlení počítače´)
  2. zkontroluj si velikost volného místa na discích a nastavení swapů, případně počítač pročisti (např. pomocí Ccleaneru, ke stažení – https://www.pi­riform.com/ccle­aner/download/stan­dard )
  3. zkontroluj si, jestli se ti počítač nepřehřívá (např. pomocí Speccy, ke stažení – https://www.pi­riform.com/spec­cy/download/stan­dard ) – pokud ano, je třeba vyčistit chladiče a větráčky a případně větráčky vyměnit
  4. až bude všechno OK, spusť si i defragmentaci, ale samotná asi nic nevyřeší, takže až ´na závěr´

😉

před 3701 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kaci41

1)Mám AVG 2014, ale myslim, že to mi problémy nedělá.

Děkuju, zkusim to :)

před 3697 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek