Avatar uživatele
OuSí

Přividělání na internetu :)

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestly máte někdo nějaké zkušenosti s přivyděláním (např.: skládání tušek atd..) Přes internet… Jsem student a hodilo by se mi přividělat si na benzín na motorku :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kropitko před 4422 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

Pravděpodobně myslíš to, že sis našel inzerát na montování tužek apod. Tak většinou se jedná o podvod. Sehnat takto práci se podaří málokdy. Spíž se poohlédni po nějaké brigádě v tvém okolí. Zajdi do obchodů, skladů apod., zeptej se, jestli nepotřebují někoho na brigádu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
SINGO

Zajímalo by mě jak budeš skádat tužky přes internet?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Tudy cesta nevede. To, co myslíš, je téměř vždy vylákání peněz za slíbenou práci, která neexistuje.
Nebylo by lepší věnovat se studiu češtiny?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jmhad

jediná reálná práce s internetem je pogramování pro nějaké firmy či nabízení tvorby webových stránek.Lze se také pokusit o telefonistu,tedy nabízet produkty jiných po internetu či telefonem.Vše ostatní je podvod.Lepší bude nějaká práce pomocí rukou a pravidla pravopisu v kapse.Angličtina není vše.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dave6

přes inernet je opravdu hodně podvodů
dá se ale sehnat i práce bez vstupních poplatků – třeba vyhledávání informací, podávání inzerátů – sám občas takhle práci zadávám
a ještě dokonce skoro bez internetu – pasivní příjem – je to ale jen pro bezúhonné a spolehlivé

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Doufám, že tímhle Ti nezablokuju možnost oprav. O práci přes internet nic nevím, ale oprav si, prosím,Přivydělání na internetu (patří tam y a Ty tam máš i a máš to tam ještě jednou – hodilo by se mi přivydělat si..

před 4422 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym