Avatar uživatele
Zlatý

"Přispěli" jste někdy do Knihy přání a stížností? Pokud ano, o co se jednalo?

Doplňuji:
dudu: Tedy, to je ale zajímavé :-), tohle já neznám... Nebo se zatím nezdařilo. :-)

Má zkušenost je spíš taková, že "manažeři" - dříve vedoucí - prodejny nebo provozovny, začnou obhajovat(!) šlendrián, nedostatky, se kterými jsem nespokojena, bagatelizují neschopnost, vymlouvají se, mnohdy se i dohadují a náprava nikde. Nedělají to jen ti, kteří tzv. "Jsou ve svém".
Proto mě docela mrzí, že ty Knihy nejsou. Sice lze napsat oficiální stížnost "výš", ale podle mé zkušenosti jde odpověď "na ruku" tomu, na koho si stěžuji. Takový Ahold je alibistický až k pláči!:-( Nepamatuji si to zase tak detailně, ale domnívám se, že stížnost v Knize se tolik na lehkou váhu nebrala a zaměstnanci se před "Podnikem" přece jen trochu třásli.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Dnes již něco podobného snad ani neexistuje. Mám-li problém, nechám si zavolat manažera provozu a v klidu svoje připomínky uplatním. V našem maloměstě není nic lepšího, než osobní kontakt a projednání problému přímo na místě. Pokud se zadaří, pak naše setkání proběhne v přátelském duchu a při všeobjímajícím pochopení. Třeba si i potykáme a v intimním prostředí slupneme kalíšek dobré kořaličky.
Doplňuji:
Damčo, to nic všechno může být. Možná je to tím, že jsem ve své profesi byl léta školen jak jednat s lidmi a kterak čelit vzniku konfliktů. Manželka v podobných situacích, kdy si zkouším nabyté zkušenosti, většinou kvapem odchází s poznámkou "tak na tohle nemám nervy ani žaludek". Naopak dráždění chřestýše bosou nohou je moje parketa a vzrůšo.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ano, v autoservisu jsem kdysi dávno reklamoval opravu.
K mému překvapení mně již za 3 dny volali, že je vše vyřízeno a navíc mně prodloužili už prošlou záruku ;-).
Občas mně ta kniha v dnešní době chybí. Naštěstí mají většinou mail schránku, tak toho občas se střídavými úspěchy využívám.
Doplňuji:
Určitě častěji jsem psával ale pochvaly, zejména v bot. zahradách, ZOO, muzeích, restauracích..


Avatar uživatele
Bronzový

Ano, ještě před "sametovou", byl jsem nespokojen s obsluhou v docela slušné (ne nejlevnější) restauraci. Po týdnu jsem se byl informovat, číslovaný list z Knihy byl na férovku hrubě vyrván i s mojí stížností...


Avatar uživatele
Zlatý

Kdysi ano,ale není to zase tak dlouho,max.asi 10 let,vadilo mi,že obchod je narvanej lidma a zesedmi pkladen funguje jedna jediná,tudíž se všichni nakupující kumulovali u té jedné a všichni byli nervózní včetně pokladní,která dělala co mohla.
Doplňuji:
No a byla jsem dnes 8.ledna u doktora,v MojeAmbulance a tam měli cedulku,že ---Kniha přání a stížností je k dispozici na recepci---


Avatar uživatele

Přispěli jsme hned 3x i na tomto webu, v jedné jsem psal i kde a proč, takže nechci recyklovat vlastní odpověď, jako to dělají jistí místní psavci.

http://www.odpovedi.cz/…
http://www.odpovedi.cz/…
Doplňuji:
Ve své spádové prodejně mám obdobnou zkušenost jako dudu.

Zdroj: http://www.odpovedi.cz/otazky/ existuji-jeste-v-restauracich- ve-sluzbach-a-podobne-kniha-pr ani-a-stiznosti


Avatar uživatele
Bronzový

Ano,kdysi v jedne restauraci,kde jsem si dala,zahoracky gulas-opravdu dobry podotykam a tak druhy den,znova na nej prisla chut,no misto zahoraka s toho byl udelany segedin-pod stejnym nazvem zahoracky.Asijim skysnul a tak tam flakli zeli.


Avatar uživatele
Bronzový

ja si v restauracich,pokud se mi neco nelibi,vse vyrizuji na miste a z oci do oci.nemam zajem poskodit danny podnik psanymi stiznostmi pro verejnost.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

Damiana

dudu: Což o to, myslím, že s těmi "chřestýši" bych to také mohla umět. :-) Ale mám takovou zkušenost, že když nejsou v pozici chřestýše raněného, zbytečně kolem sebe plivou jed a já zase, když vidím, jak mě někdo chce "nabrat" , tak se jen tak nedám. Asertivní ano, ale do jisté míry...

Avatar uživatele
Zlatý

dudu

Jasná zpráva, také někdy dostanu napráskáno a stále není posvícení. Pokud někdo chce mermomocí konflikt, lze to většinou poznat na jeho očích, gestech a mimice. Pak je třeba pokud možno čestně a hlavně rychle vyklidit pozice.

vyvoval

Avatar uživatele
Zlatý

annas

Ad dudu. Potvrzuje místní psavec či písálek annas. :))

Avatar uživatele

anonym

Většina obchodních řetězců má dnes bezplatnou zákaznickou linku. Efekt je střídavý a většinou až po delší prodlevě, ale ten prvotní fitr, aby si naštvaný zákazník ulevil, to zřejmě splňuje, protože prodavači bývají nevrlí, nekvalifikovaní nebo odseknou, že to sami neovlivní, kdežto operátorka profesionálně maže med okolo huby, dokud se stěžovatel nevysílí a nevychladne s pocitem marnosti.
A někdy prostě rezignuje a přeběhne ke konkurenci, pokud je kam.

Avatar uživatele
Zlatý

Damiana

Dr.Axl: To máš pravdu. Nejvíc k tomu miluji tu mediální masáž, kdy v reklamě by se pro zákazníka usměvavý a vstřícný personál úplně rozkrájel a v reálu by mu ale fakticky spíš nafackoval...:-(

Avatar uživatele
Zlatý

Damiana

Moje řeč:-)

 

Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Kultura a společnost

Zlatý annas 3358
Zlatý Drap 1793
Zlatý led 1450
Zlatý hanulka11 1277
Zlatý quentos 1114
Zlatý marci1 1076
Zlatý vagra 799
Zlatý mosoj 798
Zlatý gecco 714
Zlatý iceT 652

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.