Avatar uživatele
Šklíba

Přestup na jinou střední školu

Dobrý den, mám dost velký problém. Studuji v 3.ročníku na Výtvarném Gymnáziu. Trochu, tedy dost, tuto školu nezvládám. Ze čtyř měsíců co už skoro uběhlo jsem ve škole byla pouhý jeden měsíc. kvůli angínám (mám oslabenou imunitu a tenhle rok více než léta před tím). Vždy když do školy po nemoci příjdu tak mi učitelé samozřejmě dají písemky, které většinou dopadají podprůměrně, protože si nestíhám doplňovat látku. Lékařka mi doporučila ať na rok přeruším studium, ale to mi nepříjde moc rozumné. Vždy když do školy příjdu jsem vystresovaná z učitelů, kteří moc nerespektují mojí absenci (někteří si myslí že chodím za školu – což jim nevyčítám). Vím, že do pololetí nezvládnu dohnat všechno ve všech předmětech nebo z nich propadnu všechno a také zjištuji že mi škola nedává to co chci. Šla jsem na tuto školu kvůli výtvarce a ta tu moc neni. Přemýšlím že bych si podala přihlášku na Hollarku, či jinou výtvarnou školu, která by mi dala to co mě baví a nemusela bych studovat některé předměty které mě nebaví a také mi dost nejdou. Myslíte si, že by mi to pomohlo? Nebo by to vůbec nevyřešilo mé problémy? Děkuji moc za odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4514 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
bolak