Avatar uživatele
Lenka111

Přeinstalace windows xp

Dobrý den,
Dnes jsem se chtěl pustit do přeinstalace windows xp. Vložil jsem CD do DVD mechaniky. Mám nastavené bootování a toto vše proběhlo v pořádku. Bohužel ale při načítání CD začnou vyskakovat takové ty různé zprávy jako obvykle. Najednou se to ale zastaví a dělá to něco jako chybu. Když stisknu enter, tak se to zkopíruje a vyskočí to znovu :/ Zkoušel jsem různé klávesy jako Delete a pořád nic. Do toho řádku s tou chybou můžu i psát. Prosím o radu, protože vážně nevím co s tím
Doplňuji:
SonsyMite – Nechtěl jsem najít windows 7 ;)
www – Dělám to již po několikáté. Ten problém je, že aniž by se spustil instalační program a zůstane to tady. Čekal jsem 10 minut jestli to něco udělá a ono nic :/ Myslíš, že mám čekat déle?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4250 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
www

Jen tak na okraj:
Reinstal nějakou dobu trvá a je potřeba čekat a čekat, postupovat podle pokynů, nic jiného. Pokud to děláš poprvé, může se to zdát málem nekonečné 😉.
Také může být CD již poškozeno. Zkus to znovu a nespěchej.
Zkušenost
Doplňuji:
Ke tvému doplnění:
Už si to nepamatuji přesně, dlouho jsem XP nedělal. Ale zkus to. Pokud jsi z Brna, nebo blízkého okolí, mám na CD stále funkční XP Profi original.
Ale počkej na další odpovědi, jsou tu zkušenější kanóni 😉.

Upravil/a: www

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym