Přeinstalace windows xp

Dobrý den,
Dnes jsem se chtěl pustit do přeinstalace windows xp. Vložil jsem CD do DVD mechaniky. Mám nastavené bootování a toto vše proběhlo v pořádku. Bohužel ale při načítání CD začnou vyskakovat takové ty různé zprávy jako obvykle. Najednou se to ale zastaví a dělá to něco jako chybu. Když stisknu enter, tak se to zkopíruje a vyskočí to znovu :/ Zkoušel jsem různé klávesy jako Delete a pořád nic. Do toho řádku s tou chybou můžu i psát. Prosím o radu, protože vážně nevím co s tím
Doplňuji:
SonsyMite - Nechtěl jsem najít windows 7 ;)
www - Dělám to již po několikáté. Ten problém je, že aniž by se spustil instalační program a zůstane to tady. Čekal jsem 10 minut jestli to něco udělá a ono nic :/ Myslíš, že mám čekat déle?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Jen tak na okraj:
Reinstal nějakou dobu trvá a je potřeba čekat a čekat, postupovat podle pokynů, nic jiného. Pokud to děláš poprvé, může se to zdát málem nekonečné ;-).
Také může být CD již poškozeno. Zkus to znovu a nespěchej.
Zkušenost
Doplňuji:
Ke tvému doplnění:
Už si to nepamatuji přesně, dlouho jsem XP nedělal. Ale zkus to. Pokud jsi z Brna, nebo blízkého okolí, mám na CD stále funkční XP Profi original.
Ale počkej na další odpovědi, jsou tu zkušenější kanóni ;-).

Další odpovědi:

Jsi v režimu DOSu a můžeš psát DOS příkazy. Zkus si DIR c: a naběhnout ti adresáře a soubory, které tam jsou z nedokončené instalace. Zadej CD adresář (někde tam je i386), takto "cd i386" a skočí do adresáře i386, tam si dej "dir/p", vypíše soubory a adresáře, parametr /p je k pozastavení výpisu, odroluje stisknutím nějakou klávesou. Skok na hlavní adresář je zadat "cd...) 2 nebo 3 tečky a potvrdit. Tím si procházíš strukturu adresářů. Najdi install nebo setup v adresáři 386 a podadresářů. Potřebuješ exe soubor. Zadat "dir *.exe" a vyjede asi 4-6 exe souborů. Napiš WINNTUS a potvrď, buď bude pokračovat v instalaci nebo doporučuji formát a začít znova.