Avatar uživatele
Lenka111

Přeinstalace windows xp

Dobrý den,
Dnes jsem se chtěl pustit do přeinstalace windows xp. Vložil jsem CD do DVD mechaniky. Mám nastavené bootování a toto vše proběhlo v pořádku. Bohužel ale při načítání CD začnou vyskakovat takové ty různé zprávy jako obvykle. Najednou se to ale zastaví a dělá to něco jako chybu. Když stisknu enter, tak se to zkopíruje a vyskočí to znovu :/ Zkoušel jsem různé klávesy jako Delete a pořád nic. Do toho řádku s tou chybou můžu i psát. Prosím o radu, protože vážně nevím co s tím
Doplňuji:
SonsyMite – Nechtěl jsem najít windows 7 ;)
www – Dělám to již po několikáté. Ten problém je, že aniž by se spustil instalační program a zůstane to tady. Čekal jsem 10 minut jestli to něco udělá a ono nic :/ Myslíš, že mám čekat déle?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4250 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
www

Jen tak na okraj:
Reinstal nějakou dobu trvá a je potřeba čekat a čekat, postupovat podle pokynů, nic jiného. Pokud to děláš poprvé, může se to zdát málem nekonečné 😉.
Také může být CD již poškozeno. Zkus to znovu a nespěchej.
Zkušenost
Doplňuji:
Ke tvému doplnění:
Už si to nepamatuji přesně, dlouho jsem XP nedělal. Ale zkus to. Pokud jsi z Brna, nebo blízkého okolí, mám na CD stále funkční XP Profi original.
Ale počkej na další odpovědi, jsou tu zkušenější kanóni 😉.

Upravil/a: www

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jsi v režimu DOSu a můžeš psát DOS příkazy. Zkus si DIR c: a naběhnout ti adresáře a soubory, které tam jsou z nedokončené instalace. Zadej CD adresář (někde tam je i386), takto „cd i386“ a skočí do adresáře i386, tam si dej „dir/p“, vypíše soubory a adresáře, parametr /p je k pozastavení výpisu, odroluje stisknutím nějakou klávesou. Skok na hlavní adresář je zadat „cd…) 2 nebo 3 tečky a potvrdit. Tím si procházíš strukturu adresářů. Najdi install nebo setup v adresáři 386 a podadresářů. Potřebuješ exe soubor. Zadat "dir *.exe“ a vyjede asi 4–6 exe souborů. Napiš WINNTUS a potvrď, buď bude pokračovat v instalaci nebo doporučuji formát a začít znova.
http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jak-preinstalovat-pc-3 nebo http://jnp.zi­ve.cz/jak-preinstalovat-windows-xp, moje zkušenost je taková, že po nepovedené instalaci je už x souborů na HD.
►Vždy jsem instaloval až po naformátování HD◄.
Vytvořil jsem si bootovací disketu (CD) a na něm jsou základní DOS soubory pro práci s PC. Pak jsem provedl klasiku format c:, Někdy jsem nejdříve použil příkaz FDISK, který mi umožňuje rozdělit disk na více oddílů podle velikosti jakou si zadám, ty jsem pak formátoval.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek