Avatar uživatele
korin

Má ředitel školy právo rozhodovat o maturitním plese?

Dobrý den jsem studuji střední školu v Českém Krumlově a bylo nám nedávno řečeno že pan ředitel se rozhodl že maturitní plesy se musejí konat jen zde v a konkrétním sálu a že musí být jen jeden maturitní na celý ročník. Chtěl bych se zeptat zda jako ředitel školy k tomuto má opravdu oprávnění. Spousta lidí je i z Českých Budějovic a občas někdo chce aby se konal maturitní ples tam. Zajímalo by mně zda je možnost toto nařízení neuposlechnout a jak se v tom případě obhájit.
Doplňuji:
Děkuji za odpovědi jen chci dodat že škola nám nic nezajišťuje a nijak nám nepomáhá v organizování. Ba naopak zaslechl jsem od dost lidí drby o tom že by měla naopak škola dostávat nějaké peníze za to že se to organizuje v tomto městě ale nezaslechl jsem nic o tom že by něco jiní od školy dostali. Ale říkám jsou to drby a nemám to potvrzené.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: korin

Zajímavá 0 před 3335 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Pokud je ples nějakým způsobem zaštítěn školou, pak do jeho organizace má ředitel rozhodně co ´mluvit´…
Na druhou stranu – klidně si zorganizuj/te ples vlastní, pronajměte sál, zaplaťe náklady (catering, DJ-kapela…), nazvěte to třeba ´maturitní vzdoroples´, pořádejte klidně pro tři spolužáky a v Boleticích…
;-DD
Mimochodem – o tom, že by se pořádaly maturitní plesy po jednotlivých třídách jsem ještě fakt neslyšel (ples pro 30 lidí???) – pokud vím, pořádají se vždy pro celý ročník…
___
Jestli ty si to nepleteš s maturitním večírkem???

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
JájsemRaibek

V případě, že je škola nějakým způsobem zapojena do pořádání plesu, má právo do toho mluvit. Co se týče ředitele, je statutárním zástupcem školy a má právo rozhodnout.
Jak bylo řečeno, pokud si uspořádáte ples kdekoli jinde, nepožadujete od školy žádné finanční zajištění, můžete si dělat co chcete.