Má ředitel školy právo rozhodovat o maturitním plese?

Dobrý den jsem studuji střední školu v Českém Krumlově a bylo nám nedávno řečeno že pan ředitel se rozhodl že maturitní plesy se musejí konat jen zde v a konkrétním sálu a že musí být jen jeden maturitní na celý ročník. Chtěl bych se zeptat zda jako ředitel školy k tomuto má opravdu oprávnění. Spousta lidí je i z Českých Budějovic a občas někdo chce aby se konal maturitní ples tam. Zajímalo by mně zda je možnost toto nařízení neuposlechnout a jak se v tom případě obhájit.
Doplňuji:
Děkuji za odpovědi jen chci dodat že škola nám nic nezajišťuje a nijak nám nepomáhá v organizování. Ba naopak zaslechl jsem od dost lidí drby o tom že by měla naopak škola dostávat nějaké peníze za to že se to organizuje v tomto městě ale nezaslechl jsem nic o tom že by něco jiní od školy dostali. Ale říkám jsou to drby a nemám to potvrzené.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Pokud je ples nějakým způsobem zaštítěn školou, pak do jeho organizace má ředitel rozhodně co ´mluvit´...
Na druhou stranu - klidně si zorganizuj/te ples vlastní, pronajměte sál, zaplaťe náklady (catering, DJ-kapela...), nazvěte to třeba ´maturitní vzdoroples´, pořádejte klidně pro tři spolužáky a v Boleticích...
;-DD
Mimochodem - o tom, že by se pořádaly maturitní plesy po jednotlivých třídách jsem ještě fakt neslyšel (ples pro 30 lidí???) - pokud vím, pořádají se vždy pro celý ročník...
___
Jestli ty si to nepleteš s maturitním večírkem???

Další odpovědi:

Stříbrný

V případě, že je škola nějakým způsobem zapojena do pořádání plesu, má právo do toho mluvit. Co se týče ředitele, je statutárním zástupcem školy a má právo rozhodnout.
Jak bylo řečeno, pokud si uspořádáte ples kdekoli jinde, nepožadujete od školy žádné finanční zajištění, můžete si dělat co chcete.

Zlatý

nevím, zda má právo do toho mluvit ředitel školy,
ale u nás toto právo měl, bylo nás v ročníku hodně