Má ředitel školy právo rozhodovat o maturitním plese?

Dobrý den jsem studuji střední školu v Českém Krumlově a bylo nám nedávno řečeno že pan ředitel se rozhodl že maturitní plesy se musejí konat jen zde v a konkrétním sálu a že musí být jen jeden maturitní na celý ročník. Chtěl bych se zeptat zda jako ředitel školy k tomuto má opravdu oprávnění. Spousta lidí je i z Českých Budějovic a občas někdo chce aby se konal maturitní ples tam. Zajímalo by mně zda je možnost toto nařízení neuposlechnout a jak se v tom případě obhájit.
Doplňuji:
Děkuji za odpovědi jen chci dodat že škola nám nic nezajišťuje a nijak nám nepomáhá v organizování. Ba naopak zaslechl jsem od dost lidí drby o tom že by měla naopak škola dostávat nějaké peníze za to že se to organizuje v tomto městě ale nezaslechl jsem nic o tom že by něco jiní od školy dostali. Ale říkám jsou to drby a nemám to potvrzené.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Pokud je ples nějakým způsobem zaštítěn školou, pak do jeho organizace má ředitel rozhodně co ´mluvit´...
Na druhou stranu - klidně si zorganizuj/te ples vlastní, pronajměte sál, zaplaťe náklady (catering, DJ-kapela...), nazvěte to třeba ´maturitní vzdoroples´, pořádejte klidně pro tři spolužáky a v Boleticích...
;-DD
Mimochodem - o tom, že by se pořádaly maturitní plesy po jednotlivých třídách jsem ještě fakt neslyšel (ples pro 30 lidí???) - pokud vím, pořádají se vždy pro celý ročník...
___
Jestli ty si to nepleteš s maturitním večírkem???

Další odpovědi:

Stříbrný

V případě, že je škola nějakým způsobem zapojena do pořádání plesu, má právo do toho mluvit. Co se týče ředitele, je statutárním zástupcem školy a má právo rozhodnout.
Jak bylo řečeno, pokud si uspořádáte ples kdekoli jinde, nepožadujete od školy žádné finanční zajištění, můžete si dělat co chcete.

Zlatý

nevím, zda má právo do toho mluvit ředitel školy,
ale u nás toto právo měl, bylo nás v ročníku hodně
a sál v Obecním domě byl plný k prasknutí, pro tu
naši školu SPŠG grafickou v Praze ty 4 ročníky a
pár dalších lidí a samo i pár rodičů, kteří se přišli
podívat jsme se do něj všichni sotva vešli..

Doplňuji:
je to sice dávno, ale jsem ráda, za to, že škola nám dala tu
možnost a platila ten ples z příspěvků asi SRPŠ tak se tomu
říkalo že ??
vyblbli jsme se všichni a pít se mohlo taky :-D

Bronzový

Gecco: Záleží asi jak kde, u nás si každá třída organizuje ples sama podle svého. Kolikrát je to i pro míň než 30 maturantů.

Diskuze k otázce

Zlatý

gecco

Quimby -> tak to si fakt neumím představit...
;-))
My jsme v takto ´malém´ organizovali maturitní večůrky, jen spolužáci a vybraní kantoři...

korin

Ne jedná se o maturitní ples a vetšinou teda jsem vždy byl na maturitním plesu pro jednotlivé třídy nevím odkud pocházíš (jiný kraj jiný mrav) to nemyslím špatně ale v ročníku je nás asi kolem 75 lidí a narvat rodiny a přátele do jednoho sálu je nemožné :D ale říkáš že jen stačí neuvést název školy?

Zlatý

gecco

Nejen neuvést název školy - musí jít o akci, kterou škola nepořádá, nezaštiťuje - prostě nesmí jít o akci se ´provozem´ školy spojenou...
;-)
Nás bylo v ročníku cca 140, což na maturiťáku (plese) znamenalo cca 600 lidí...
Bez problému v jednom sále (a přilehlých prostorách)...

korin

:D tak škola se o tohle vůbec nezajímá a nic nezajišťuje :D

Zlatý

gecco

;-)
Tak je to asi jak píšeš - jiný kraj, jiný mrav...
;-)

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1819
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 457
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.