Avatar uživatele
Zlatý

Přátelé, někam jsem založila potvrzení o vrácení tel.přístroje O2 a dále mi účtují pronájem. Ve stejný den mi na pobočce

sdělili, že mám vše uhrazeno a za pár ní mi přišla upomínka s pokutou, takže si myslím, že se dívali na účet jiného uživatele a tel. přístroj odhlásili jemu.
Z toho důvodu pracovníkům na na přepážkách neveřím a ani pracovníkům na tel.centrále, neb mi sdělil č.účtu, na které mám platit a to bylo špatné. když jsem neměla po ruce fakturu.
Poraďe, jak uvést do pořádku platbu na nájem přístroje.
Nejde mi o těch 15 Kč měsíčně , ale o púrincip a přístup pracovníků.
Za rady díky.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

1) Z čeho usuzuješ, že by č. účtu příjemce mělo být špatné? Je běžnou praxí, že si dodavatelé služeb (obecně), rozlišují ryze z účetních důvodů podúčty na pravidelný paušál a zvlášť za staré resty a jednorázové poplatky.
2) Nech si na pobočce vyjet písemně, že nemáš pohledávky (což znamená i to, žes řádně odevzdala přístroj). Kopii přilož k rázné odpovědi odesilateli faktury s výzvou, ať si udělají pořádek v evidenci.
O2 je moloch, jemuž ubývají klienti, pevné linky postupně ruší drtivá většina soukromníků a tak se chytají každého stébla, kdy inkasní systém mají nastaven tak, že spíše zasílají duplicitní pohledávkyi několikanásobně, než že by sami náhodou na nějakou výjimečně zapomněli.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.