sdělili, že mám vše uhrazeno a za pár ní mi přišla upomínka
s pokutou, takže si myslím, že se dívali na účet jiného uživatele a
tel. přístroj odhlásili jemu.
Z toho důvodu pracovníkům na na přepážkách neveřím a ani pracovníkům
na tel.centrále, neb mi sdělil č.účtu, na které mám platit a to bylo
špatné. když jsem neměla po ruce fakturu.
Poraďe, jak uvést do pořádku platbu na nájem přístroje.
Nejde mi o těch 15 Kč měsíčně , ale o púrincip a přístup
pracovníků.
Za rady díky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? ten který je, iceT, Damiana, MK44 před 4366 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
O2 je moloch, jemuž ubývají klienti, pevné linky postupně ruší drtivá většina soukromníků a tak se chytají každého stébla, kdy inkasní systém mají nastaven tak, že spíše zasílají duplicitní pohledávkyi několikanásobně, než že by sami náhodou na nějakou výjimečně zapomněli.
5Kdo udělil odpovědi palec? ten který je, pusinka50, beer, anonym, zzzzz
před 4366 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek