Pokročilý

Prášky na zmírnění bolesti?

Byla jsem dlouho nemocná a musela sem používat takovou hodně silnou mastičku, teď už sem jí přestala ale mám hrozné bolesti, nemůžu spát a skoro ani chodit. Bolest nejde ničím zmírnit, žádný ledy ani obklady to nepomáhá, už sem zkusila i různé mastičky ale taky nic. Je tedy dostupný nějaký lék na bolesti? Ale opravdu účinný protože ibalgin taky nepomohl. Děkuji za dobré rady

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Nejlépe navštívit lékaře,aby určil druh léku.Také jsem střídal léky od bolesti,až jsem zašel k lékaři a on mě předepsal léky které zabrali.Také na trhu bez předpisu nejsou léky které jsou tak účinné.NapříkladTRAMAL RETARD ten je ovšem na recept.
Vysokou účinnost proti bolesti mají léky obsahující ibuprofen (Ibalgin, Nurofen) nebo ibuprofen v kombinaci s kofeinem (Ibufein), diklofenak (Dolmina, Myogit) nebo naproxen (Nalgesin). Tyto léky mají také protizánětlivý účinek. Nejsou však vhodné pro osoby s vředovou chorobou, zvýšenou krvácivostí..
Při trvající bolesti se poraďte se svým lékařem!
Nový lék proti bolesti kloubů a svalů Solpaflex
http://zdravi.dama.cz/…

Zdroj: http://www.onko.cz/lekar-volne -dostupne-leky-proti-bolesti-a nalgetika/

Další odpovědi:

Pokročilý

Me na veskerou bolest zabira jedine valetol.

Zlatý

zkuste rozpustný Algifen proti bolesti, nezatěžuje tak žaludek

Zlatý

Mám v současné době podobné problémy.......zabírá mi Dolgit 800

Banshee , zajdete si k lekari, at zjisti pricinu bolesti ! Je to mozna nejaky zanet a na to jsou specialni antibiotika , ktere vas zbavi zanetu a zaroven i bolesti. Neberte jen tak neco na bolest... bala bych se toho. :-( -iv- Ted jsem nasla letacek , co mi dal kamarad : Camelusin.cz 100 % prirodni produkt. Ale nemam zkusenosti , jen letacek od kamarada , ktery to nabizi. Objednat ale lze i pres int.

Bronzový