Avatar uživatele
Sikoram1

Nevíte o nějaké práci/brigádě v Praze s ubytováním?

Zdravím hledám radu, jestli někdo neví o nějaké práci/brigádě v Praze s ubytováním, během prázdnin, jsem ze Slezska. Jestli by náhodou někdo o něčem, někom nevěděl, něco nedoporučil, třeba nějakou agenturu, nebo cokoliv. :) Chci vyzkoušet hlavně život v Praze, jelikož se chci do Prahy po maturitě stěhovat, kdyby náhodou tak prosím piště, budu vděčný za každou radu, nebo nabídku, Děkuji.
Doplňuji:
Všeobecně zvládnu dost věcí a hodně se naučím, mám praxi jako číšník za plného provozu v jedné restauraci a studuji elektrotechniku.

Zajímavá 0 před 3551 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Nechápavé

Použij Google !!

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Co umíš???
😉
Protože pokud bys chtěl dělat např. doplňovače regálů za 50 Kč/hod – a musel si platit ubytování, nevydělal by sis ani na ´živobytí´…
A – ač je to s podivem, nekvalifikovaných pracovníků je i v Praze tři pr… – ehm, šest půlek – takže jim zaměstnavatel určo ubytování zajišťovat nebude.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
karfigol

Práci v Praze snadno najdeš na nějakém inzertním portále a co se týče ubytování, mě osobně velmi překvapilo ubytování pro skupiny Praha od http://www.akat­pension.com/grou­ps jednotlivě i ve skupině se tam snadno ubytuješ za pěkné peníze.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Sikoram1

Všeobecně zvládnu dost věcí a hodně se naučím, mám praxi jako číšník za plného provozu v jedné restauraci a studuji elektrotechniku, takže by se mohlo něco podařit najít. :)

před 3551 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

To moc ´nadějně´ nevypadá – na brigádu tě těžko někdo přijme s tím, že „se naučíš“…
Co jazyky?
😉