Zlatý

Používáte ještě svitkový film nebo kinofilm ?!

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Stříbrný

Ještě mám jeden nedofocený v Zenitu. Je černobílý a dostal jsem ho od známého fotografa, který jich má celkem dost a uchovává si je v lednici. Až bude vyfocen, tak ho mám dát pouze jemu ke zpracování.
Myslím, že to bylo vzrušující, když se čekalo na výsledek, než teď, když to vidíme okamžitě.

Další odpovědi:

Zlatý

Občas

Pokročilý

Taky ještě jedu i na kinofilm , čb i barvu. Mám dost od Fuji a pod ,dokonce i Foma .. Taky v lednici , to dá rozum. Jinak si vyvolávám i dělám fotky sám ,jen tak pro zábavu. Legrace je i se sháněním fotopapírů , kdo ví o čem je řeč , pochopí. Pochopitelně využívám hlavně digi.

Bronzový

Mám jeden digitál Panasonic, požičal som ho niekomu na dovolenku. Naskytla sa mi príležitosť na snímkovanie, nechcel som ju premárniť, tak som vytiahol zo skrine starší tiež Zenit , kúpil Fuji kinofilm farebný, ale len 24 snímok. Dal spracovať do fotolabu Fuji, zaplatil, ale vôbec sa mi výsledok nepáčil . Mal som expozimeter, kúpený s tým Zenitom, takže mal už tiež okolo 30 - 40 rokov. Za ten čas som už zabudol aj odhadovať expozície, čo je pri farebných filmoch veľmi dôležité. Výsledok sa mi nepáčil a musel som oželieť tie peniaze na návrat do minulosti. Radšej som potom kúpil aj druhý digitál, aby mi môj jediný nebrali na dovolenky a teraz som spokojnejší. Svitkový film už som dlho nevidel, hoci máme ešte starého 50 ročného Pioniera.

Stříbrný

Já ano - pentacon six, tedy klasika na 6x6 v kombinaci s Fujicolor pro 160S ...nejlepší volba

ano, do fotoaparátu jako Praktica a podobně...taky doma vyvoláváme filmy i fotky a je to super zábava, člověk pak má z té fotky větší radost než z digitální :-)

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika