Avatar uživatele
Registrovaný

Posilování nebo hubnutí?

Chci se zapetat,když posiluju,jestli tím i zhubnu. Jsem trošku větší,no prostě při těle.Chci zhubnout,aby se na mě každý faldík netřásl. :)
Děkuju za odpověd'. ;)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Když posiluješ, určitě spálíš nějaké kalorie. Ale jestliže je tvou prioritou srazit na váze, doporučuji k posilování přidat např. běhání.


Avatar uživatele
Bronzový

No za prvé tomu musíte přizpůsobit stravu, aspoň trochu, jako při každém hubnutí. Pak už záleží jak posilujete, jestli zvedáte co největší váhy na pár opakování (klasické mužské posilování, velké váhy do cca 10 opakování), tak tím spíše naberete objem, spálíte i trochu tuku, ale hlavně svaly naberou na objemu. Když budete cvičit lehké váhy na více opakování (klasické ženské cvičení, lehké váhy do cca 25 opakování), tak spálíte o trochu více tuků a svaly spíše ubydou na objemu (pokud už mají nějaký objem) a rýsují se. V obou případech by mělo cvičení trvat alespoň 45min. (hlavně v tom druhém případě, kdy chcete zhubnout a rýsovat svaly), ale né zase moc dlouho, aby se svaly stačily regenerovat a mohl jste cvičit raději častěji, ideálně tak hodinku až hodinu a půl.
Doplňuji:
A ano, pokud nechcete jenom posilovat, tak je nejlepší k tomu přidat i nějaký vytrvalostní pohyb, např. plavání, běhání, kolo nebo jakýkoliv sport...I blbá procházka každý den pomůže, prostě jakkoliv se hýbat.


Avatar uživatele
Stříbrný

u posilování se většinou přibývá na váze, ale váha je to poslední, na co by se měl člověk dívat, je rozdíl mezi 100kg chlapem, co od 13let chodí do posilovny a je "korba" a 100kg chlapem, co se denně válí u TV, pracuje někde za počítačem a neposiluje :)
pro ženy neni vhodné samotné posilování, měli by zvedat vícekrát menší zátěže a spíše sportovat (doporučuji plavání, nebo běh, jízdá na kole, in-line bruslých).


Avatar uživatele
Zlatý

Odpověď není jednoznačná,je tu mnoho aspektů.Pokud posiluješ tak že se opravdu zapotíš tak logicky i shazuješ tuk a zároveň i zpevňuješ tělo-svaly nabírají na objemu.Já jsem posiloval každý 2. den asi 1,5 h a projel jsem všechny svaly.Dle mýho je nejlepší tzv.pyramida,tj nejdřív 1.serie s malou vahou např.30 krát,2.serie s větší vahou 20 krát........pak s největší vahou třeba 8 krát a pak zase sestupně.Takhle si vytvoříš kvalitní hluboké svalstvo,přibereš i na svalovém objemu a zároveň i dost hubneš.To platí pro všechny svaly které cvičíš.Nepřejídat se a před samotným cvičením se zahřát např na rotopedu,protáhnout šlachy atd.Ze začátku budeš zvedat malé váhy,ale to je v poho,každý takhle začínal.Vytrvej a uvidíš výsledky.. ;-)
Doplňuji:
pusinka50 : protože u chlapa se s ničím jiným ani nepočítá ,teda pokud nejde o polochlapa


Avatar uživatele
Stříbrný

Proč jste všichni pochopili, že Ejn mluví o zvedání činek? Já pochopila veškeré varianty posilování. Takže jak tu správně píšou, menší zátěž vícekrát opakovaná 20-30x vede ke zpevnění těla i ke zhubnutí. Cvičit stačí 3x týdně, max. obden. A když přidáš obden rychlou svižnou hodinovou procházku, a samozřejmě upravíš jídelníček, tak ti kila půjdou dolů spolehlivě.


Avatar uživatele
Pokročilý

AHOJ, teď jsem popsala svůj nový jídelníček, kdy jsem od 12. 7. do teďka ztratila 10 kg .Bez pocitu hladu a chutí. Je sestaven dle rozboru mé krve. Koukni na Cordeus metabolic balance. Je to úžasný. Nedělám žádnou reklamu, ale vím, že konečně mé tělo dostává to co opravdu potřebuje a divila jsem se kolik zeleniny třeba vůbec nesmím a to se přitom zelenina jinak doporučuje. No jswem nadšená a jedu dál, moc mne to baví.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.