Avatar uživatele
Danča1210

PORADTE PROSÍM JAK DÁL..

Požádala jsem o zvýš.výživného,po 5ti letech,protože syn nastoupil na stř.školu a mladší na vyšší stupen ZŠ,dosud jsem dostávala 2tisíce.Bývalý pracuje jako mistr,takže jsem očekávala,že vše půjde hladce..k soudu přišel výměr mzdyod jeho zam.kde prý pobírá 8800,–(což je blbost,já jsem řadový dělník a mám 12tis.,ale zaměstnavatel mu to napsal kvůli exekucím a zbytek pobírá na černo což mu nijak neprokážu)takže nic nezvedly a navíc od července neposlal ani korunu.Před soudem na mě čekal,řekl,že už mi nic nepošle at mu dám exekuci na plat,že budu mít peníze jisté,to jsem udělala,ale budou mu strhávat jen běžné výživné a to ani né celé,podle toho jak to vyjde a co s dlužným výživným?Je to skoro 10tis.jak to z něho vymoci? Je chráněn ze všech stran(trv.pobyt na MÚ.auto na sestru)takže nemá žádný majetek ani peníze..děkuji moc

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3813 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Pokud neprokážeš to co píšeš věrohodným způsobem, tak se obávám, že peníze nedostaneš

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hamon

Neplatičům alimentů soudy začaly odebírat řidičák, to je prý docela slušný strašák. Takže hajdy za právníkem (nezapomenout nechat výlohy zaplatit protistranu) a konat.

http://www.fi­nance.cz/zpra­vy/finance/390643-neplacenim-vyzivneho-k-pozastaveni-ridicskeho-opravneni/

http://finance­.idnes.cz/nepla­ti-alimenty-podejte-trestni-oznameni-pohrozit-soudem-pomaha-107-/viteze.aspx?c=A100302­_125324_viteze_bab

Z neplatičů alimentů je mi opravdu zle.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym