Avatar uživatele
Danča1210

PORADTE PROSÍM JAK DÁL..

Požádala jsem o zvýš.výživného,po 5ti letech,protože syn nastoupil na stř.školu a mladší na vyšší stupen ZŠ,dosud jsem dostávala 2tisíce.Bývalý pracuje jako mistr,takže jsem očekávala,že vše půjde hladce..k soudu přišel výměr mzdyod jeho zam.kde prý pobírá 8800,–(což je blbost,já jsem řadový dělník a mám 12tis.,ale zaměstnavatel mu to napsal kvůli exekucím a zbytek pobírá na černo což mu nijak neprokážu)takže nic nezvedly a navíc od července neposlal ani korunu.Před soudem na mě čekal,řekl,že už mi nic nepošle at mu dám exekuci na plat,že budu mít peníze jisté,to jsem udělala,ale budou mu strhávat jen běžné výživné a to ani né celé,podle toho jak to vyjde a co s dlužným výživným?Je to skoro 10tis.jak to z něho vymoci? Je chráněn ze všech stran(trv.pobyt na MÚ.auto na sestru)takže nemá žádný majetek ani peníze..děkuji moc

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3813 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Pokud neprokážeš to co píšeš věrohodným způsobem, tak se obávám, že peníze nedostaneš

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hamon

Neplatičům alimentů soudy začaly odebírat řidičák, to je prý docela slušný strašák. Takže hajdy za právníkem (nezapomenout nechat výlohy zaplatit protistranu) a konat.

http://www.fi­nance.cz/zpra­vy/finance/390643-neplacenim-vyzivneho-k-pozastaveni-ridicskeho-opravneni/

http://finance­.idnes.cz/nepla­ti-alimenty-podejte-trestni-oznameni-pohrozit-soudem-pomaha-107-/viteze.aspx?c=A100302­_125324_viteze_bab

Z neplatičů alimentů je mi opravdu zle.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Toby chtělo advokáta, nejsem si jistá, jestli se náhodou nedá ten plat nějak prověřit, vůbec už si nemůžu vzpomenout jak to bylo tenkrát, taky přinesl k soudu nějaký nesmyslný částky, říkal tomu výplatnice, tak málo neměl ani za komančů, takže jsem myslím požádala o prověření a vím, že měl z toho průšvih, ale já už fakt nevím, jak to bylo, už je to řada let.....

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pajavesa

Plati vyzivne radne ci ma zpozdeni? Dele jak 4 mesice?
Jinak u soudu dati prosetreni majetkovych pomeru – pocitam, ze se uz asi delalo.
Bohuzel s 2jitou mzou je celkem problem – jak s vyzivnym, tak i pozdeji s duchodem

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Podejte novou žalobu, uveďte v ní i profesi otce dětí.

Je nesmysl, aby mistr pracoval za téměř minimální mzdu.
Práce mistra musí být zařazena do vyšší skupiny prací
s vyšší zaručenou mzdou. (Pokud zaměstnavatel platí méně,
porušuje zákoník práce.)

Soud by k tomuto měl přihlédnout.
Soud také může výživné stanovit ze mzdy odpovídající obvyklé výši mzdy mistra.

Žalovat musíte i dlužné výživné, jinou cestou je nezískáte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Katies11

Jelikož jste v ČR, nemáte šanci. Je to hnusné, ale je to tak. Málokdy se stane, aby se tohle vyřešilo tak, jak má, v prospěch „utlačované“ strany. Můj otec dluží na daních (pracoval jako OSVČ) přes 1 000 000,–- a mě na alimentech už přes 100 000,–-. Dělá úplně na černo, nic na účet nedostává, protože tam už je uvalena exekuce. Matka podává každou chvíli kdy jen to jde stížnost u policie, jenže otec je vychytralý. Ono totiž stačí, aby jednou za 4 měsíce něco poslal a stížnost je stáhnuta. Prostě tohle řešit v ČR je úplně zbytečné.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Danča1210

hmm přesně tohle jsem čekala,ale jak to prokázat? to neexistují nějaké páky? Jak je to s těma řidičákama?Tohle by na něho páka byla,alespon aby uhradil ten dluh..

před 3813 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek