Avatar uživatele
Bronzový

Poradíte mi s mým problémem ohledně T-mobilu a tarifu?

Dobrý večer,
dneska jsem si vyřídila u T-mobilu tarif 50 síť nesíť s voláním a 10 GB Internetu. Už předtím jsem si zaplatila na týden data (50 Mb), která vyprší až v průběhu příštího týdne.
Můj problém je, že když se přihlásím do Můj T-mobile, píše mi to úhradu v záporných hodnotách, přitom ještě před pár hodinami jsem tam měla číslo, za které jsem si tarif koupila. Navíc mi to ukazuje, že už mám pouhé 8 MB z 20 (s tím, že se to obnoví za 20 dnů?), což nesedí ani jedny předplacená data. I volné minuty se asi o polovinu liší.
Když se snažím zjistit svůj zbývající kredit, mobil mi napíše hlášku "Chyba s připojením nebo neplatný kód MMI.
Nevyznám se v tom, ale takhle jsem si to rozhodně nepředstavovala. Mám snad ještě počkat? Může za to nějak ta moje 50 MB mobilní data, která jsem si koupila tento týden? Mám čekat, až mi vyprší?

Děkuji za radu :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

I tobě pěkný večer.
Zřejmě chyba systému, která se teprve aktualizuje.
Pro klid duše, případně reklamaci zvoleného tarifu však bude lepší, pokud kontaktuješ operátora a zde vzneseš svůj dotaz - reklamaci.
Telefon 4603

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Souhlasím s Raibekem, musíš si počkat na aktualizaci webu
(podle mých zkušeností to u T-mobile trvá dva až tři dny).
Chceš-li mít jasno dříve, zavolej na zákaznickou linku 4603,
z T-mobile voláš zákaznickou linku zadarmo.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 868
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.