Avatar uživatele
annas

Pomůže mně někdo?

Včera jsem normálně telefonovala přes Skype. Dnes volal známý, já ho slyšela, ale on mě ne. Objevil se nápis, že mám zesílit mikrofon. Zřejmě někde v počítači, protože na sluchátku je zapnutý, reproduktory jsou rovněž zapnuté.
Zkoušela jsem vše, co nějak se zvukem souvisí, ale nejsem takový odborník, abych na to přišla sama. Kam se mám ještě podívat?

Děkuji.
Doplňuji:
Ještě jednou děkuji. Vyzkoušela jsem všechny možnosti, které jste mně poradili, vypnula i automatiku a Skype funguje. Nedovedete si představit, jakou mám radost, že jsem to zvládla sama a nemusela žádat o pomoc svého známého.

P. S. Vůbec nevím, kterou verzi Skype mám, ale není to dlouho, kdy jsem ji aktualizovala.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: annas

Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, elminka, Jahoda, anonym, vagra, aramah, rynek878, anonym, zjentek před 5036 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Mám XP .
ovladácí panely/zvuky a zvuková zařízení

Na kartě zvuky a zvuková zařízení zvolit tlačítko „hlas“ a záznam hlasu. Pomocí tlačítka zvolit " test zařízení" provést test a podle ukazatele nastavit hlasitost.

Doplňuji:
Ještě přímo ve Skypu.
nástroje/nastavení/ zvuková zařízení

Mám verzi 4.2.0.169
Sama se mi přeinstalovala starší verze.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Bumbes

viz odkaz
Doplnění:
Je důležité aby nebylo označené fajfkou ztlumení mikrofonu a aby byl zesílen klidně na maximum.
Pokud se nedá nastavení mikrofonu ovládat, je třeba přeinstalovat ovladač zvukové karty.
Také se vyplatí vypnout v nastavení Skype automatické nastavení zvukových zařízení.
Pro zajímavost – díky poruchovosti a horšímu nastavení prostředí Skype4 se dost uživatelů vrátilo k verzi Skype3,8.

Zdroj: www.odpovedi.cz/o­tazky/podle-rady-co-jsem-zde-dostal-jsem-spustil-skype-diky-jeste-mi-ale-nejde-mikrofon-jak-se-v-pocitaci-aktivuje

0 Nominace Nahlásit