Avatar uživatele
anonym

Pokud jste rušili účet u banky a přecházeli jste ke konkurenci…

… co vás k tomu vedlo! Já dnes,po 39– ti letech, zrušil účet a přešel jsem ke zmiňované konkurenci. A co mne k tomu vedlo? Vloni jsem měl úraz,a tím pádem méně přijmu (děkuji tím to naší vládě) a proto že jsem měl vyšší splátky,požádal jsem o odklad po dobu dvou měsíců,ale po vypsání různých dokladů mi bylo následně řečeno,že se mé žádosti nevyhovuje.Co s takovou bankou,která hledí jen na zisky(ale to dělá každá) a v nouzi nevyhoví?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 8Pro koho je otázka zajímavá? kapka, iceT, johana 56, hanny 2, tom004, Jikra, arygnoc, anonym před 4619 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Vedla mě k tomu změna zaměstnání, kde zaměstnavatel požadoval vlastnit účet u konkrétní banky. Každá banka hledí jen a jen na zisk.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
tom004

Z banky,do banky přecházíme proto,abychom nakonec zjistili,že jsme si vůbec,ale vůbec nepomohli.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Tak to já jsem nečekal na podobné podrazy a přešel jsem ke dvěma bankám bez poplatků (nízkonákladovým), jakmile vstoupili na náš trh. A to jsem jim ještě dohodil pár klientů z žad mých přátel.
Zároveň jsem po řadu let aktivistou proti absurdním bankovním poplatkům, viz má dnešní otázka v rubrice finance.
P.S. Vidíš barbakane, že umíš i přínosné a užitečné otázky a nejen laciné populistické.
(I když se to dá částečně pochopit vzhledem ke tvému rozechvění, kdy ti cca do týdne kyne zlato. Zlatí již zaznamenali, že se blíží kdosi, kdo jim hodlá šlapat na paty).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kapka

Před lety jsem přešla od jedné banky k jiné, ale důvodem vůbec nebyly poplatky. Důvodem bylo, že v té staré bance zavedli tu hru na „lístečkovanou“, kdy si vytáhnete lístek s pořadím a pak při každém zvukovém signálu zíráte na elektronickou tabuli, jestli se tam objevilo to vaše číslo. A ono se tam místo toho třikrát za sebou objevuje stále stejné číslo někoho, kdo už dávno odešel, protože na to prostě neměl nervy.
Přešla jsem k menší bance, kde jsem prakticky hned na řadě a bez pípání, bez lístečků, personál banky čítá pár snadno zapamatovatelných tváří, i já jsem pro ně klient, kterého poznávají, pozdravíme se i na ulici.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fablen

Vedly mě k tomu poplatky u stávající banky a hned jak se na trhu objevily banky „bezpoplatkové“, už jsem utíkala k nim. Mám změny ráda a především, když to jsou „změny k lepšímu“, tak proč nevyužít jejich nabídku a výhody s tím spojené. Vše je vyřízeno velmi rychle a bez větších problémů a nikdy nepochopím nerozhodnost některých občanů, kteří i nadále zůstávají a nadávají (netýká se to jen bank, ale i pojišťoven…)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Aha. Tak to bylo podle me taky opravdu ""zbytecne ". A vam dekuji za vysvetleni. -iv-
P.S. Ta otazka zmizela ! ? -iv-
Je to odpoved na jinou otazku , ostatnim se omlouvam.. jen v tom mam ted trochu bor…

  • iv-

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
baghira

Požadavek zaměstnavatele na účet v konkrétní bance nemá oporu v ničem. Svědčí to ale mimo jiné o vztazích mezi zaměstnavatelem a jeho lidmi – to by musel být sakra teplý flek, abych sebou nechal takhle orat.

To, že banka hledí jen na zisk, je naprosto v pořádku. Doufám, že i moje banka to tak dělá, jinak by taky mohla skončit (moje = ta, co u ní mám peníze, sám žádnou nevlastním ,zatím, hehe)

před 4619 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek