Avatar uživatele
Kim Possible

Poradíte, jaký si mám koupit skatebord?

Dobry den,chtěla by jsem jse zeptat jaky jsi koupit skejt,jsem začátečník.je mi 9 let a vážím 35 kg,a chtěla by jsem nějaky kvalini asi max.1 500 kč.předem děkuji za odpověď:D

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 3059 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
BANAN93

Dobrý den, kup si raději obyčejný „levný skate“ z normálního sportu a pokud tě to nepřestane bavit cca. po půl roce osaď ho lepšíma kolečkama a ložiskama a gripem (ten šmirgl :D) až třeba po roce bych zvažoval koupi lepšího skatu třeba za 5000,– pak je třeba se specializovat po jakém povrchu chceš jezdit a jestli street nebo rampu – a celkový povrch skate-parku (těch 1500,– nebude žádnej fičák) pokud se budeš snažit koupit značkový skate za 1500,– připlatíš si spíš jen za značku než za kvalitu – já jsem tenkrát jezdil že jsem si občas půjčil skate od kámoše v skate parku, pak mi sestavil naštíplou desku s nějakýma napůl rozpadlýma truckama a pak mě to chytlo a koupil jsem si tenkrát desku status, trucky fantom 3 a ložiska abec 4, kolečka DNA, nejlepší grip a šroubky od fantom a nechal jsem v tom 6000,– a rázem jsem měl nejlepší raketu v našem parku. To na co jsem se musel odrážet předtím 5× jsem se odrazil jen lehce. jen si musíš vybrat delku a tvary patek aby to bylo příjemné pro tvůj postoj.

Hudně se na tom padá, ale naučíš se i padat :D celkově je to dobrý sport

přeju hodně štěstí a trpělivosti, žádnou zlomeninu !

Upravil/a: BANAN93

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek