Avatar uživatele
samicek333

Platí student při brigádě daně?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli já, jako student musím z výplaty z brigády platit daně? Žádný růžový dotazník jsem nepodepisovala, paní vedoucí mi řekla, že na tohle u nich nehrajou, že mi to jako studentce nezdaněj, ale dneska mi přišla výplata a přišlo mi o 15 procent méně. Mám nárok požadovat těch 15 procent, nebo jsem udělala s tím růžovým dotazníkem špatně a mám smůlu?
Děkuji

Nedokládala jsem žádné potvrzení, i když jsme ho měla sebou, prostě ho nechtěla, ze jsem student jsem napsala pouze do nějakého osobního dotazníku.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, Adula.57 před 3018 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Pokud jsi podepsala prohlášení, doložila potvrzení o studiu, tak daň neplatíš-tedy pokud nemáš vysoký daňový základ.
Na to nehrajou? Co to je?
Obrať se na FÚ a sděl jim, že si na to nehrajou, bude je to zajímat.
Pokud ti nesrazili srážkovou daň, tak si podej daňové přiznání a vše dostaneš zpět (tedy jak jsem napsal, pokud máš odpočty vyšší než základ daně).
Pokud již máš papír jinde podepsaný, tak ti to srazí, nemůžeš mít podepsán víc než jeden.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Daně, sociální i zdravotní pojištění samozřejmě platí i studenti.
Pokud pracujete na DPP s odměnou do 10.000 Kč měsíčně,
neodvádí se sociální ani zdravotní pojištění a odvede se srážková daň.

K uplatnění slevy na poplatníka i na studenta musíte
u zaměstnavatele podepsat prohlášení k dani z příjmu.

Paní vedoucí si zřejmě chtěla ušetřit práci.
Obraťte se na jejího nadřízeného a na FÚ.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Ronnie3697