Samozřejmě se to spíše týká významnějších filmů kde součástí
děje jsou i výrobky známé firmy, ať je to od aut, přes parfémy, bot a
podobně.
Jsou zde nějaké zákulisní boje o to která firma třeba zaplatí více, aby
se jejich produkt objevil opakovaně v tom daném filmu a tak si udělal
reklamu?
Zda je tomu tak, může se tak přispůsobyt i scénář a asi nepůjde jen
o malé částky ?
Zajímavá 0 před 3595 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Říká se tomu PP – product placement.
O nějaké zákulisní boje se nejedná, je to prostě forma placené reklamy
(tedy daný čas a prostor zobrazení značky/výrobku získá ten, kdo zaplatí
více).
A o „malé částky“ určitě nejde – často PP zaplatí podstatnou
část nákladů na výrobu filmu – nebo i celé.
0
před 3595 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8066 | |
led | 4018 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3396 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2758 | |
zjentek | 2648 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2000 | |
aliendrone | 1880 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |