Avatar uživatele
anonym

Plagiátorství – disciplinární řízení

Dobrý den, studuji VŠ, vyučující mě obvinila z plagiátorství seminární práce a hodlá situaci řešit tak, že věc předá k disciplinárnímu řízení. Plagiátorem 100% nejsem, jedná se o omyl. Na stránce odevzdej.cz jsem si nechala zkontrolovat svoji seminární práci, jestli není podobná vybraným zdrojům z internetu. Tím, že jsem ji na tento server vložila, tak se uložila na 5 dní do jejich databáze. Moje vyučující udělala s moji seminární prací totéž a našlo jí to shodu s mojí seminární prací, kterou jsem zde nechávala kontrolovat, ale ona je přesvědčená, že jí to našlo shodu s internetovými zdroji. Tudíž nejsem plagiátor. Snažila jsem se jí to vysvětlit, ale ignoruje mě. Další věcí je to, že kvůli neuznané práci nemůžu přistoupit k ústí zkoužce z tohoto předmětu. Jaké mám práva? Co předchází disciplinárnímu řízení? Jak disciplinární řízení probíhá? Jak se hájit?
Navíc mám zkouškové období a jsem kvůli tomu psychicky na dně.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? aramah, iceT, Andělé, Michal Kole, SeptikB před 4480 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Vojtěch

To, že nějaký program zjistí určitá procenta shody ještě neznamená, že je práce opsaná. Výsledek kontroly, který ti přišel na email, pravděpodobně obsahuje nějaká procenta shody s jinými pracemi (zobrazuje podobnosti nad 5%). Disciplinární komise by měla míru shody zkoumat a rozhodnout, zda se vůbec o plagiátorství jedná. Pokud jsi řádně uvedla všechny použité zdroje, citace, a víš, že jsi práci vypracovala samostatně, tak se neboj.

Jinak tady jsem našel článek, kde se stručně popisuje, jak to probíhá: http://www.ca­sopishalas.cz/cla­nek/zobrazit/504
Doplňuji:
Ještě mě napadlo, že ten e-mail s výsledkem kontroly by ti mohl posloužit jako důkaz. Kdybys totiž práci nevložila první, vyšly by ti stejné výslekdy kontroly jako vyučující.

Upravil/a: Vojtěch

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

Co trestní oznámení na křivé obvinění ?
Co stížnost u rektora, děkana?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aramah

Musím předeslat že tomu nerozumím.
Ale pokud někam chci cokoliv vložit,
určitě by to obsahovalo datum podpis a já nevím co ještě aby se dalo popřípadě dohledat kdo je autor.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Makina

A nemohla by jsi tu paní, hodně moooc poprosit a požádat, jestli by tu zkoušku shody nezkusila ještě jednou s tou samou prací…teď už by to tam třeba nebylo uložené od Tebe. Studuji taky VŠ, ale myslím si, že všichni jsme jenom lidi a je to všechno o tom se rozumně domluvit, hold s někým to jde lépe s někým hůře, ale jde to. Zajdi za ní ještě jednou a v klidu jí to vysvětli a popros jí.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce