Avatar uživatele
Pokročilý

Oznámení o vyřízení reklamace

Koupila jsem si nedávno v Tescu elektroniku za ne zrovna malý peníz, kdy na druhý den přestala fungovat jedna část. Šla jsem to reklamovat, ale oni že prý nevolají, když je reklamace vyřízena, copak si tam ještě musím vždycky chodit zjišťovat, zda-li už je to vyřízeno? Co takhle spokojenost zákazníka nadevše?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

To já četl (na mobilu - ve škole nuda), že Tesco dopadlo v hodnocení České potravinářské a zemědělské inspekce jako jeden z nejhorších obchodních řetězců. (Bylo to první hodnocení touto institucí provedené vůbec, údajně).

Nejlépe dopadl Ahold (Alberty), což mě nepřekvapilo, společně s Lidlem, což mě trochu překvapilo.

A jelikož Lidl vyhrál i anketu zákazníků o nejlepšího obchodníka roku, tak jej označili za totálního výherce.

Takže spokojenost zákazníka nadevše? Hah, vždyť si přece musí namastit kapsy, a telefonovat něco stojí!

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Gangstahelper-dobrá odpověď. Jen můj názor na ahold by bylů trochu horší, ale to je mé mínění. Přesto souhlasím.
Nyní k odpovědi: Prodejce má na vyřízení reklamace ze zákona 30 dní a nikde není psáno, že vás musí informovat telefonicky. Jezdit tam denně nemusíte, prostě za měsíc musí být vyřízeno a basta.
Ale moje zkušenost s tescem je taková, že jsem reklamoval dvd přehrávač a hned! mi vrátili peníze, protože jiné stejné už neměli.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.