Otec si na mě chce půjčit

Hledá ho policie, je rozvedený, nikdy jsme nebyla rodina. Přitom po mě pořád chce, abychom se sešli a půjčil si na mě. Vysvětloval jsem mu kolikrát, že půjčka je nesmyslná a ještě k tomu, že jsem student a on nevydělává...
Ne mu nestačí, prostě se to udělá, zná někoho (nemohu jmenovat) a pro něj třeba dělám plakáty a tak..
No jo ale není to trvalý příjem omg.

Jak mu to vysvětlit ? Ano je hledaným, a já jsem cajtům řekl polopravdu, že se s ním nestýkám...Když mě s ním uvidí...Mno...

Co mu mám říct ? Je neodbytnej...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Nevysvětluj, to nejde.
HLAVNĚ trvej na svém a žádnou půjčku si takto neber.
Můj kamarád to udělal, táta ho hodně zadlužil, pak zkrachoval a teď má velké problémy.

Další odpovědi:

Zlatý

Rázné a rezolutní ne,pokud to nepomůže,tak se přestat stýkat úplně.

Zlatý

Asi si zaděláte na pěknej průšvih , no ale to je vaše věc. Prostě s tím nesouhlasím a je to, pokud vy nebudete chtít sám ,nemůže vás přeci donutit.Pokud to bude podvodem o to horší.

Zlatý

Hledá ho policie a chce jít do banky?
Polož si otázku, zda pokud otce nahlásíš policii kde je, zda ho podrážíš a nebo sebe sama a i společnost tím chráníš

Bronzový

Hlavně buď neústupný a měj na paměti, že pokud svému otci nepůjčíš, zachráníš ho před dalším prů&erem. Pokud mu chceš opravdu pomoct, musíš ho ochránit před jím samotným. V takových situacích je nejtěžší říkat NE (my počestný ženský máme trénink), dnes se tomu říká asertivita a dá se trénovat - viz odkaz
http://www.mujvztah.cz/…
http://www.psychotesty.psyx.cz /…

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Rodina a vztahy

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Rodina a vztahy

Zlatý Drap 979
Zlatý marci1 806
Zlatý quentos 628
Zlatý iceT 601
Zlatý hanulka11 536
Zlatý panenka 488
Zlatý annas 449
Zlatý led 396
Zlatý venkovan 390
Zlatý gecco 375