Avatar uživatele
KuByk002

Notebook? Připlatit si nebo ruce pryč?

Dobrý den,
jsem student a sháním nějaký notebook, nyní mi po 2 letech a 1 měsíci vyhořela základní deska na mém Lenovu…
Základní požadavky jsou:
Kvaltní display, kvalitní grafika (převážná činnost seriály a hry, pod GeForce GTX 850M nejdua display pod FHD taky nechci, plus musí mít dobré pozorovací úhly),
podsvícená klávesnice (na psaní bakalářek po nocích)
kvalitní servis (ted mi ten notas vyhořel pár týdnů před zkouškovým, takže jsem byl celé zkouškové bez NB, takže tuhle zkušenost nechci opakovat a proto chci rychlý a kvalitní serivis(zde mi bylo řečeno na TS Bohemii vyhnout se Lenovu a naopak HP a Acer, protože ty mají v Brně servis)).
15.6
cena co nejnižší pokud možno, ideálně okolo 20 k, strop je 27k ale to jen opravdu v případě super přístroje!

No po vlastním pátrání jsem dospěl k tomuto modelu: http://notebo­oky.heureka.cz/a­cer-aspire-v5-573g-nx-mq4ec-001/specifikace/
ale po dalším pátrání jsem narazil na tento model: http://notebo­oky.heureka.cz/a­cer-aspire-v7-582pg-nx-mqaec-002/specifika­ce/#section
kde mi příplatek 7000 Kč za dotykový display, větší SSD (sice o 8 GB, ale i to se počítá) a hlavně za lepší procesor i7 ( první jmenovaný:i5 4210U Haswell, druhý jmenovaný: Intel Core i7–4510U), přišel jako správný. Jenže poté jsem začal bádat v tom procesoru, a tak nějak mi přišel, že ty procesory jsou stejné, jen ten i7 je jinak nataktovaný… Mám v tomto ohledu pravdu nebo jsem totálně mimo a příplatek 7 000 Kč je správný.
Ještě tady jsem našel nějaké srovnání těchto 2 procesorů: http://www.cpu­benchmark.net/com­pare.php?cmp[]=2248&cmp[]=2259
Děkuji i za ostatní tipy a všechny odpovědi :)

Zajímavá 0 před 3549 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
msi

Jiný

Doplňuji:
Na tvoje požadavky nepotřebuješ takovéhle noťasy nařachané. Ještě jednou zvaž.

Upravil/a: msi

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
huxa

Acer Aspire V7-582PG

Doplňuji: