Avatar uživatele
KuByk002

Notebook? Připlatit si nebo ruce pryč?

Dobrý den,
jsem student a sháním nějaký notebook, nyní mi po 2 letech a 1 měsíci vyhořela základní deska na mém Lenovu…
Základní požadavky jsou:
Kvaltní display, kvalitní grafika (převážná činnost seriály a hry, pod GeForce GTX 850M nejdua display pod FHD taky nechci, plus musí mít dobré pozorovací úhly),
podsvícená klávesnice (na psaní bakalářek po nocích)
kvalitní servis (ted mi ten notas vyhořel pár týdnů před zkouškovým, takže jsem byl celé zkouškové bez NB, takže tuhle zkušenost nechci opakovat a proto chci rychlý a kvalitní serivis(zde mi bylo řečeno na TS Bohemii vyhnout se Lenovu a naopak HP a Acer, protože ty mají v Brně servis)).
15.6
cena co nejnižší pokud možno, ideálně okolo 20 k, strop je 27k ale to jen opravdu v případě super přístroje!

No po vlastním pátrání jsem dospěl k tomuto modelu: http://notebo­oky.heureka.cz/a­cer-aspire-v5-573g-nx-mq4ec-001/specifikace/
ale po dalším pátrání jsem narazil na tento model: http://notebo­oky.heureka.cz/a­cer-aspire-v7-582pg-nx-mqaec-002/specifika­ce/#section
kde mi příplatek 7000 Kč za dotykový display, větší SSD (sice o 8 GB, ale i to se počítá) a hlavně za lepší procesor i7 ( první jmenovaný:i5 4210U Haswell, druhý jmenovaný: Intel Core i7–4510U), přišel jako správný. Jenže poté jsem začal bádat v tom procesoru, a tak nějak mi přišel, že ty procesory jsou stejné, jen ten i7 je jinak nataktovaný… Mám v tomto ohledu pravdu nebo jsem totálně mimo a příplatek 7 000 Kč je správný.
Ještě tady jsem našel nějaké srovnání těchto 2 procesorů: http://www.cpu­benchmark.net/com­pare.php?cmp[]=2248&cmp[]=2259
Děkuji i za ostatní tipy a všechny odpovědi :)

Zajímavá 0 před 3549 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
msi

Jiný

Doplňuji:
Na tvoje požadavky nepotřebuješ takovéhle noťasy nařachané. Ještě jednou zvaž.

Upravil/a: msi

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
huxa

Acer Aspire V7-582PG

Doplňuji:
Každopádně, jestli chceš rychlý loading her, kup jiný HDD, popř. přidej SSD.

Upravil/a: huxa

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cliwe

Acer Aspire V7-582PG

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Jiný

Doplňuji:
Píšeš, že máš problém s rychlostí servisu. Z vlastní zkušenosti vím, že servis Aceru patří k nejhorším záručním servisům vůbec a je úplně jedno, zda-li ho máš nebo nemáš za rohem.

Výborné zkušenosti mám se servisem Sony. Tato značka ale s výrobou notebooků končí, takže bych k nim teď nechvátal.

Velice dobrý servis má Dell, kde to funguje tak, že u většiny modelů (ne těch nejlevnějších, co se sypou do obchodních řetězců) nahlásíš závadu a druhý den přijede servisák až k tobě domů, a to i s náhradními díly na celý notebook (v podstatě si přiveze celý stejný notebook). V drtivé většině případů odjíždí a notebook je opraven, jen zřídka se stane, že notebook neopraví a je odvezen do servisu.

Při výběru notebooku bych se řídil také tím, zda-li je nabízena delší záruka, např. 3 roky, a to bez příplatku. V takovém případě je notebook navržen značkou výrobce a montován pod přísným dohledem. Běžné notebooky navrhují v Číně a montují je také tam, a to často bez velkého dozoru značky, pod kterou jsou notebooky prodávané. To platí prakticky o všech značkách počínaje Lenovem a HP přes levné Toshiby (řada Satellite), po Asus, Acer, MSI atd. Značka jen poskytuje své obchodní kanály.

Upravil/a: McArthur

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
cochee

Vzhledem k tomu, že jsi napsal „převážná činnost … hry,“ tak bohužel neporadím ;)

před 3548 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet