Avatar uživatele
robosobo

Nevíte co budu potřebovat za programy nebo co budu muset vědět když si budu chtít vytvořit browser hru a pak jí dat na

mnou vytvořnou stránku např. (něco).webgarden.cz ta hra by měla být něco jako je sfgame.cz nebo jednoduší verze bkc-game.net
Doplňuji:
tak něco jako Travian nebo něco podobného aby to bylo jednoduché.(jsem začátečník zatím jsem udělal bannere pár pitlovin.Nějaké ty flash animace

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4676 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
chudst

No, uprimnou soustrast. Budete potrebovat dokonale zvladnuti phpcka, databaze (o CSSku, apod. ani nemluvim, to povazuji v tomto pripade za naprosty zaklad) a nevim, na cem to pracuje jeste. Doporucil bych zacit necim jednodussim, pokud se musite ptat, co budete potrebovat za programy. Urcite obycjeny textovy editor (ev. PSPad, atd., atd.) Neni to tak, ze by existoval WYSIWYG editor.

==============
edit.: Vsechny tyhle hry opravdu potrebuji, abyste umel programovat. Nic jineho s tim neudalate, nez ze se to naucite. Nejdrive na nejakych jednoduchych programech na stranky (vypocet neceho, apod.), pak prejdete treba na komplexni dynamicke internetove stranky (mam na mysli treba fiktivni eshop) – a teprve pote budete mit dost zkusenosti, abyste neco zacal delat a mohl si zacit s programovanim hrat a zkouset ruzne hry, jako je Travian – byt samozrejme se porad budete ucit.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
MrGandy

Jelikož jde poznat že si mladý, tak budu psát stručně.

Takovou hru nevytvoříš, je na to potřeba tým a když už jí budeš dělat sám od základu tak až několik let.
WEBGARDEN= vytvoření webové stránky pro 7 letté dítě. Pro takovou hru potřebujete doménu+ nějaký kvalitní hosting.