Avatar uživatele
kuckin

Nevím si rady se v stahováním

Jsem důchodce začínající samouk na PC a Internetu.Včera jsem nafotil dost snímků a uložil do PC.Sestavil jsem soubor v presentaci za použití triků,hudby i titulků.Tím moje znalosti končí.Nevím jak tento soubor stáhnout a vypálit na disk.Proto prosím o radu jak nato.Děkuji.
Doplňuji:
Děkuji za odpověď.Soubor jsem presentoval na programu COREL VideoStudio11E­ditor.Ptám se tímto způsobem proto,že bydlím daleko od dědiny a vždy si musím pro někoho dojet.Potom je to tolik informací najednou,že si pak pamatuji málo.Takto si projdu odpověď a jeto.Pomalé ale mě to zatím stačí.Proto nevím jaký vypalovací program a jak stáhnout.Ještě jednou děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5235 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kablik

Skutečně byste měl svůj dotaz upřesnit,pokud jste vytvořil prezentaci obrázků v prog.PoverPoint jako začátečník a samouk na PC, tak smekám klobouk, uložení souboru je už maličkost bez toho se nedá nic dělat ,na vypalování máte předpokládám nějaký program -doporučuje se NeroStartSmart- ale na úplného začátečníka to považuji za dost složité, je to ovšem jen můj názor, takže mnoho zdaru.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hem

V čem jste prezentaci vytvořil? Vypadá to na PowerPoint… Nejsnazší cesta k vypálení prezentace na CD je uložení souboru přes menu Soubor → Uložit. Zde jako cíl vyberete CD mechaniku (bývá to disk D: nebo E:). Pak jen vložit do mechaniky čisté CD a v Průzkumníkovi dáte necháte zapsat soubory. Popis najdete i zde:

Zdroj: blog.macich.na­me/1088767312-windows-xp-a-vypalovani-cd.html

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek