V servisu mi řekli, že už se uni (celoroční) nevyrábějí.
A já myslím, že to není optimální, neb nezáleží jen na hloubce vzorku
ale i konstrukci a materiálu, který je více či méně přilnavý.
Ale pravděpodobně by mohli měřit hloubku vzorku.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4571 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Rozhodující bude nejspíš označení M+S. Toto označení mají ale také některé letní pneumatiky pro terénní vozy. zavádí se proto další značka, symbol horského štítu a sněhové vločky.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4571 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Universální pneu je největší blbost. Ten materiál, z kterého jsou vyrobeny, by musel být transformers, aby dokázal stejně kvalitně držet na sněhu, jako na rozpáleném asfaltu. Vemte si že v létě má cesta klidně 50°C, v zimě třeba –20°C. To je rozdíl 70°C!!! Takže v prvé řadě rádoby universální pneu NEKUPOVAT.
0
před 4571 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Také bych se tady těm celoročním pneumatikám za každou cenu vyhnula. Sama jsem je na autě před několika lety měla a ty vlastnosti (hlavně v zimě) teda nebyly nic moc. Určitě je mnohem lepší si koupit zvlášť zimní a zvlášť letní. Pokud chcete na pneu za každou cenu ušetřit, tak můžu doporučit mrknout třeba sem https://www.pneuok.cz/ Tam mají celkem dobré ceny. Sama jsem tam vloni kupovala zimní pneu a jsem spokojená.