Avatar uživatele
AnnMary

Nelze se přihlásit do systému WINDOWS 7

Zdravím! Jak se to stalo…měnila jsem heslo systému, ale bohužel při probíhající změně (nejsem si jistá zda jsem zmáčkla enter na potvrzení) byl notebook odebrán od napájení – takže se vypl…po znovu zapnutí nefunguje ani staré ani nové heslo:( vůbec nevím co s tím…hlavně nechci mazat celý systém…mám tam důležité věci…
Doplňuji:
Tak nakonec jsem vše nechala na odborníky a za den jsem to měla hotové:) jinak všem díky:)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4177 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bedy

Nastartujte notebook do nouzového režimu (jak na to zde: http://window­s.microsoft.com/cs-CZ/windows7/Start-your-computer-in-safe-mode )
Tam se přihlašte jako Administrator, ten by měl být netknutý a tam si Váš účet bu´d smažte a nebo pokud to půjde, tak mu změňte heslo.

Pokud toto nepůjde, tak použijte radu Michala – akorát ten program na lámání hesel bych běžnému uživateli nedoporučil, na to to chce trošku víc znalostí o této problematice.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

Můžeš vyndat pevný disk, připojit jej do jiného PC, státnout data na externí disk a pak přeinstalovat.

Nejspíše nějak došlo k poškození tvého profilu.

Existují různé Utlilitky na Hirens boot cd (www.hirensboot­cd.org) na „lámání“ hesel, ale ne vždy fungují korektně.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek