Bronzový

Několik pětek za jeden domácí úkol ?

jsem na studijním oboru na střední a učitelka z odborného předmětu zavedla pravidlo že když zapomeneme d.úkol tak máme za 5 a když do další hodiny neodevzdáme tak zase za 5 a tak to jde pořád dál... No dostal jsem úkol nad kterým jsem přemýšlel skoro 2 hodiny ale nevědělel jsem vůbec jak začít tak jsem se smířil s tím že mi přibyde jedna 5 z d.úkolu ale na další den jsem odevzdal teda učitelce prázdný papír že jsem nevěděl a ona mi nevěřila a řekla že jsem na to zapoměl. Takže mám už druhou 5ku z toho samého úkolu... Jednoduše když jsem nevěděl jak na to tak to mám špatně takže z tohoto úkolu bych měl dostat jednoduše za 5 proč mi teda dává každou následující hodinu další pětky ? To jí tak mám načmárat něco co k tomu vůbec nepatří když k tomu tématu nic nevím jen abych dostal 5ku za úplnou blbost když ji nemůžu dostat jednou za prázdný papír ? Mě je totiž míň trapný když už nevím jak na to tak si nechat 5ku za prázdý papír než se ztrapňovat tím že tam budu psát nějakou blbost o které už předem vím že to bude stejnak za 5 ? To to musím udělat jen pro to že mi nevěří že to opravdu nevím a ne že jsem na to zapoměl nebo se na to vykašlal ?
Doplňuji:
Nevím jestli jsi to vůbec četl ale psal jsem že jsem u toho úkolu strávil skoro 2 hodiny tím pádem i když ho nemám by se to mělo brát jako že ho mám, ale špatně a ne se nechávat obviňovat od učitelky že jsem se na to s prominutím vys*al když ani neví kolik jsem nad tím strávil času...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

"No dostal jsem úkol nad kterým jsem přemýšlel skoro 2 hodiny ale nevědělel jsem vůbec jak začít tak jsem se smířil s tím že mi přibyde jedna 5 z d.úkolu ale na další den jsem odevzdal teda učitelce prázdný papír že jsem nevěděl"
To je nový středoškolský humor?