Avatar uživatele
cherreis

Nejde mi v Pc spustit CD

Mám koupené CD pro výuku angličtiny, když ho vložím, napíše mi to tohle: Verze souboru není kompatabilní se spuštěnou verzí systému Windows. Ověřte systémové informace počítače, zda je potřeba verze programu x86 (32bitová) nebo x64 (64bitová) a kontaktujte vydavatele softwaru…
Jsem totální antiznalec, mohl by jste si tu na mě někdo udělat čas a hodně po lopatě mi vysvětlit co mám dělat, abych se konečně mohla učit? Děkuju

Zajímavá 0 před 4300 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

Zkus režim kompatibility nebo XP Mode ve Win 7 (ale musíš mi Ultimate Edici)

Nebo zkusit stáhnout patch ze stránky výrobce

Pokud to nepomůže tak asi reklamace, nejsem právník, ale měla jsi být výslovně upozorněná, že to na W7/Vista nemusí jít.

Nejsi technik, aby jsi to věděla. Ona vždy zpětná kompatibilita není možná z technických důvodů.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanny 2

Ta stejná otázka,zkus si projít odpovědi.....­.http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/nejde-mi-spustit-cd

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
xko

ahoj koukni se zezadu na to CD jaký system to vyžaduje typuju že máš asi WIN 7 a toto je cd je na WIN XP..napiš o jaké výukove CD jde. :) napiš mi zrávu a zkusíme to dat do kupy mám skype pokud máš taky skype napiš mi do zprávy tvuj nick na skype a něco s tím uděláme nebo facebook.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek