Avatar uživatele
Domenigo

(Ne)přestupování na jinou SŠ…

Dobrý večer!
Studuji druhým rokem na čtyřletém gymplu, ale od příštího šk. roku chci jít na jiný (osobní důvody, nikoli problémy se známkami). Slovo jít jsem použila záměrně-nechci přestoupit, ale začít znovu od prváku (nechci se nikomu vměšovat do kolektivu, chci začínat od začátku s novými spolužáky). S rodiči by problém nebyl – už dlouho vidí, že se trápím a několikrát naznačili, že by mě v rozhodnutí přejít na jinou školu podpořili. Netuším, jak tuto situaci řešit. Dočetla jsem se, že pokud člověk přestupuje na jinou školu různých oborů udělá vyrovnávací zkoušky a pokračuje dál, pokud přechází na jinou školu stejného zaměření, někdy vyrovnávací zkoušky nedělá vůbec, ale pokud by chtěl jít na jinou školu stejného zameření (jako v mém případě gympl a pak od prváku gympl), nevím, co dělat. Budu muset dělat znovu přijímačky do prváku a nebudou brát ohled na to, že jsem přišla z gymplu a ne ze základky, nebo nebudu muset dělat přijímačky, uznají mi přijímačky na předchozím gymplu a začnu od prváku bez nich, nebo jak se to bude řešit? Díky za jakékoli odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? pokazdejinak před 4598 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
baghira

Myslím, že to záleží na úvaze ředitele přijímající školy.
A podle mého názoru bys měla jít z druháku do třeťáku a zbytečně nezahazovat dva roky. Když už pro nic jinýho – chodit do školy s o dva roky mladšíma spolužákama, nic moc.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Alesh

Odpověď je jednoduchá. Jistě máš už vybranou náhradní školu (nebo více škol), pak není nic snazšího než oslovit přímo danou školu (dané školy), kde ti přímo a přesně odpoví na tyto otázky. Ideální je stavit se osobně na sekretariátu, možné je i tam zavolat nebo napsat e-mail, nicméně prokázání zájmu o studium osobní návštěvou, tomu se nic nevyrovná. Toť můj názor. 😉