Avatar uživatele
anonym

Nárok na zvýšení alimentů

Dobrý den,
prosím Vás chtěla jsem se zeptat. S přítelem jsme se rozešli a máme spolu roční dceru. Dáva mi alimenty ve výši 3000kc ale chtěla bych je zvýšit. Bývalý přítel pracuje jako voják u hradní stráže. Jeho výdělek je cca 30000– má dům,auto. Sice něco splácí ale myslím si že u soudu na to nějak nepohlíží. Chtěla bych vědět na kolik bych měla asi nárok. Teď bydlím s dcerou u své matky. Pobírámjen mateřskou ve výši 7500 + 3000 alimenty. Samozdřejmě že musím platit nájem očkování pro dceru a další věcy které dcera potřebuje. Chtěla bych se ještě zeptat jestli mám právo zažádat aby přispíval nějakou částkou i na mě. Manžele nejsme, je jen uvedený v rodném listě jako otec. Moc Vám děkuji za odpověď. Žaneta

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5182 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Ohledně zvýšení musíš požádat soud, jedině ten je kompetentní k tomu, aby určil jak velkou částku má dávat.
Na manželku by měl přispívat, na přítelkyni NE, ikdyž s ní má dítě.
Co se týče placení očkování atd. i na toto by měl přispívat a to mimo soudem dané výživné.
To že má dítě neznamená, že pokud dá 3000Kč už ho nezajímá. Měl by dávat k narozeninám-ne peníze, ale dárek apod.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek