Avatar uživatele
Registrovaný

Na vnitrni strane stehen skoro az v rozkroku se mi udelala nejaka vyrazka vypada to jako naky cerveny flek. Co je to?

Na vnitrni strane stehen skoro az v rozkroku se mi udelala nejaka vyrazka vypada to jako naky cerveny flek s malími pupínky.Nevite co by to mohlo byt a co proti tomu udelat?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Zhubni přes stehna

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Fundovanou odpověď dá jen lékař.


Avatar uživatele

Avatar uživatele
Bronzový

to chce klystýr a chinin


Avatar uživatele
Stříbrný

Nedostatek vápníku.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1606
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1279
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 716
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.