Avatar uživatele
anonym

Na motiv jaké knihy byste chtěli vidět muzikál?

Jsem amatérský herec a rád bych zkusil složit opravdový muzikál. Přemýšlím na jaké téma nebo podle jaké knihy. Jaké téma vám chybí na trhu muzikálů 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? barnajka před 4659 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
barnajka

Promiň, jestli to řeknu moc tvrdě, ale podle mě je dneska už krapet přemuzikálováno :(
Ještě jsem tak nějak zaregistrovala Galilea, ten se mi i celkem líbil (i když jsem viděla jen několik krátkých úryvků)…ale co se děje na muzikálové scéně dneska, to už fakt hraničí s trapností. Dělat muzikál z Babičky nebo Adély, co ještě nevečeřela… no nevím. Hlavně mám dojem, že tvůrcům už nejde o diváky, ale že potřebují někde upíchnout svoje kamarády-zpěváky (a taky sami sebe). Muzikály se vyrábí jak na běžícím pásu a obávám se, že na kvalitě se to odráží docela značně.
Určitě tě od záměru neodrazuju! Vidím, že jsi pro ten nápad upřímně nadšený, tak si za svým snem jdi a na hnidopichy typu „barnajka“ se neohlížej ;)
Jestli ti ale můžu dát tip – zkus místo muzikálu udělat něco jinýho, nějakou úplně jinou (novou) formu..něco, co tu ještě nebylo, něco co osloví, zaujme,..třeba i lehce šokuje! :)
A když už to teda musí být muzikál, zkus ho aspoň udělat jinak, než ho dělají ostatní. Zkus ho třeba založit na improvizaci – hlavní dějová linie bude neměnná, ale ten zbytek okolo se bude dynamicky měnit s každou reprízou. Každý představení bude stejný – a přesto jiný. Lidi se nebudou nudit a věřím tomu, že někteří se přijdou podívat i víckrát, protože budou zvědaví, jak se to „zvrtne“ tentokrát :)