Na jakou školu? mám průměr 1,2 ...

Odpovědi:

Stříbrný

Záleží na tom, co Tě baví, nebo co chceš v budoucnu dělat. S tímhle průměrem už si člověk může hodně vybírat.

Zlatý

Pokud chceš studovat VŠ, tak gymnazium je jako příprava nejlepší.

Pokročilý

Můžeš zkusit hodně škol.
Doporučuji Gymnázium

Pokročilý

Záleží co máš v hlavě a ne jakej máš průměr

Pokročilý

Pokud už tě něco konkrétního baví, tak jdi na odbornou školu s tím zaměřením. Mě vždy zajímalo, jak fungují elektronické věci, tak jsem šel na dobrou elektrotechnickou průmyslovku a teď studuji elektrotechnickou VŠ. Byla to dobrá volba. Gymnázium by mi bylo naprosto k ničemu!

Ale musíš se rozhodnout podle sebe. My nevíme, co tě baví dělat a jak si představuješ svojí budoucí práci.

Diskuze k otázce

mt24

Příspěvek smazán administrátorem.

• Vložena před 1138 dny
Zlatý

marci1

Musíš si věřit. To mají jít studovat ti se čtyřkama ? Každý člověk má tak trochu strach z neznámého. :-)

mt24

Každý říká, že se tam budu muset pilně učit atd.. a toho se bojím, protože sem se nikdy předtím učit nemusela a nejsem jeden z tich velkých šprtů:/

anonym

Že každý něco říká, to je docela jasné. Každý většinou rád mluví. Hlavně když nejde o něj. Ty se rozhoduj sama podle sebe. Otázku školy řeš se svými rodiči a třídní učitelkou, ti tě nejlépe znají.
Rozhoduj se podle svých přání, ne podle cizích rozumů. Pokuid budeš chtít v životě uspět, tak se budeš muset poctivě připravovat všude.

mt24

Problém je v tom, že i když mě vezmou na gympl a dodělám ho tak se může stát, že mě nevezmou na VŠ a 4 roky budou ztráta času..

anonym

Žádná ztráta to nebude. Budeš mít maturitu. Stačí potom nějaké bakalářské studium. Za čtyři roky se na vše budeš dívat zase jinak.

Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Vzdělání a práce

Zlatý annas 2417
Zlatý Drap 1489
Zlatý quentos 1219
Zlatý mosoj 643
Zlatý hanulka11 567
Zlatý gecco 564