Avatar uživatele
Rokio

Na co je u mě nejvýhodnější se pojistit?

Jsem student s pasivním příjmem 1.800 měsíčně. Také mám příjmy v podobě dárků na narozeniny, svátek a Váníce. V létě půlku prázdnin jsem na brigádě, kde pracuji jako operátor výrobní linky. Mezi moje výdaje patří dárky svým rodičům a sestře na narozeniny, svátek a Vánoce, na pozvání do restaurace a nejmenší část výdajů tvoří příspěvky v kostele.

Co se týče mých rizik, tak zvytečně neriskuji (nedělám hlouposti), ani nežiji zvlášť nezdravě (neberu drogy, nepiju, nekouřím, nepřecpávám apod.). Jím však mírně nadprůrně sladkosti a zřídka chodím do fastfoodu.

Mezi míje koníčky patří v poslední době studium japonštiny, hraní PC her, sledování videa, procházky ve městě a dětská psychologie.

Žiji u rodičů, kde na chod domácnosti přispívám konáním drobných domácích prací a v budoucnu bych chtěl dávat rodině část své mzdy, až ukončím školu a budu mít opravdové povolání.

Zajímavá 0 před 2891 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Vyjímečně na tvou otázku odpovím. Tvůj smyšlený život je zdánlivě bez rizika, ale je to jen neoprávněný pocit. Doporučuju pojištění odpovědnosti za újmu z občanského života, lidově nazývanou „pojistka na blbost“. Bez ironie, tuhle pojistku uzavírají i lidé s IQ 120 (nebo spíše právě proto). V některých povoláních je dokonce přímo vyžadována.

Zdroj: http://www.csob­poj.cz/pojiste­ni/pojisteni-odpovednosti/obcan-3.1?utm_medium=cpc&ut­m_source=seznam~se­arch&utm_campa­ign=nonbrand_po­jisteni_odpoved­nosti_se&utm_con­tent=EXACT_po­jistka_na_blbos­t&utm_term=po­jistka%20na%20b­lbost

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
tforro

Přesně jak píše Kepler. Uzavř si pojistku na blbost. Mám ji taky, navíc zdarma k pojištění domácnosti.
Je to dobrá věc. Stačí shodit regál se zbožím v obchodě a je vymalováno. A to právě pokryje tam pojistka na blbost…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
pojistovak

Dobrý den,