Avatar uživatele
Pokročilý

Myslíte,že na skoliozu pomáhá cvičení?

Doktorka mi doporučila cvičit,ale myslíte,že to pomůže?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Pomuže hodně cvičit,nezatěžovat,je důležite si navyknout režim který vám doporučil,rehabilitace.

Zdroj: žolík

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Pomůže, vlastní zkušenost.
Mně lékaři v době největšího zkřivení páteře doporučovali civičit, plavat, jezdit na bruslích, nosila jsem i korzet. Důležitá je u cvičení pravidelnsot. Rozhodně je pro páteř lepší cvičit každý den třeba 20 minut, než cvičit jednou týdně 2 hodiny. Taky záleží na tom, kde to zkřivení páteře máš. Já mám skoliózu bederní páteře, proto je pro mě důležité mít neochablé břišní svaly.
Ale to už asi víš od lékaře. Takže cvičení zdar! :-)


Avatar uživatele
Zlatý

Neberte to "myslíte".
Opakujte so mnou:
Cvičenie mi pomôže,
Musím cvičiť pravidelne každý deň.
Nesmiem sa ulievať.
Musím naplno.
Nesmiem si zľahčovať.
Cvičenie mi pomôže.
Nesmiem podľahnúť.
Prirodzenie nielen hovoriť,
ale súčasne aj cvičiť.
Cvičenie mi pomôže.


Avatar uživatele
Zlatý

Ne, řekla ti to jen tak za srandy asi, ne? :-)

(pro méně chápavé: odpověď byla míněna ironicky)


Avatar uživatele
Zlatý

nauč se plavat znak


Avatar uživatele
Zlatý

Poctivé a pravidelné cvičení určitě pomáhá významně. Máme osobní zkušenost - dcera sice musela nakonec nosit korzet, ale podle lékařů cvičením se zkrátila doba jeho použití nejméně o rok. Takže cvičte a cvičte už proto, že nošení korzetu je /hlavně z počátku/ docela drastické fyzicky, ale i duševně - dcera se cítila méněcená, děti se jí posmívaly atd. Je pravda, že po čase s korzetem lezla i po stromech. Také výsledek byl exceletní, páteř má v pořádku a na základě návyku i ve svých 36 létech stále pravidelně cvičí. Vede tak i svoje radolesti a díky tomu vnučky puberťačky nemají problémy s obezitou ani čas na pitominky.


Avatar uživatele
Pokročilý

Většina lidí má nerovnoměrně rozvinuté svalstvo. Z toho důvodu vznikají různé anomálie a bolesti páteře, kolen, zápěstí, kloubů.
Zdravé malé děti mají stejnoměrně rozvinuté svaly. Pokud je budeme pozorovat, zjistíme, že se pohybují a nosí břemena hodně efektivním způsobem. Existují speciální cviky na posílení ochablého svalstva, hlavně hlubokých svalů.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1282
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.