Avatar uživatele
Lucillik

Myslíte si, že je rodzíl v počítačových dovednostech a schopnostech mezi muži a ženami? Dotazník – diplomová práce.

Dobrý den,

ve své diplomové práci na téma Statistická analýza počítačové gramotnosti se snažím odpovědět na výše uvedenou otázku. Pomozte mi prosím při zpracování této práce vyplněním dotazníku.

Jsem studentkou Provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze obor Informatika. Dotazník je anonymní a údaje, které vyplníte budou použity pouze pro účely diplomové práce.

Zde je odkaz na dotazník: https://docs.go­ogle.com/spre­adsheet/viewfor­m?formkey=dEhiZ­HVhNkViY0hhbDRLdmlk­RW1ETlE6MQ

Děkuji všem za pomoc a vyplnění dotazníku!!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? suaeda, Lucijej, Vlk-Gabriela před 4551 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
samicek333

Myslím, že rozdíly jsou malé, ale i tak jsou muži na počítači trochu šikovnější. Více je zajímá elektronika, ale myslím, že hlavní rozdíly budou ve věku.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
eLx

Chlapy víc uvažujou racionálně, maj promakanější analytický a logický myšlení, ženský jsou holt víc sociálně zaměřený. Takže rozdíly co se týče třeba programování tu určitou jsou znatelný. V běžnym užívání asi ne.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Dotazník jsem vyplnil. Dovol mi pár postřehů. Chybí ti tam věk. Není mi jasné, co se dá vyčíst z toho samohodnocení. Budou respondenti vyplňovat dotazník i jinde než na internetu? V otázkách o HW bych zvažoval použít místo radio buttonů checkbox. Můžu být schopný složit počítač a nenainstalovat SW nebo naopak.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
suaeda

Dotazník jsem vyplnil.
Jinak co se týče práce na PC si myslím, že je nepatrný rozdíl mezi mužem a ženou.
Žena pracuje v aplikacích, které potřebuje v zaměstnání velice rychle a přesně. Doma PC využije hlavně ke komunikaci a mediálně.