Avatar uživatele
marci1

Myslíte si, že by děti ve škole měly dostávat domácí úkoly nebo ne? 🙂

Zajímal by mě názor rodičů i učitelů. Samozřejmě i žáků a studentů.Děkuji.
http://relax.li­dovky.cz/zrus­te-domaci-ukoly-narusuji-nam-zivot-rikaji-rodice-cast-odborniku-souhlasi-1hd-/veda.aspx?c=A151201­_121843_ln_ve­da_ELE

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? iceT, johana 56, redy, nosahosa, gecco, zzzlatokopka před 3065 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
chachar1922

Rodič nejsem ani učitel, ale myslím si, že jako žákyni i studentce mi „domácí úkoly“ pomohly. Protože kdyby nebyly úkoly, tak ani s odřenýma ušima nevystuduji ani základku. Takhle mě to aspoň donutilo do té školy „něco“ dělat, protože dobrovolně od sebe bych k učení nesedla.

Upravil/a: chachar1922

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Rozhodně ano…
Otázkou je míra – na prvním stupni ZŠ nějaké to procvičování ano, ale ne na několik hodin, to není potřeba.
Ale už na druhém stupni by se žáci měli učit i samostatnosti – nějaké ´drobné´ samostudium, hledání a vyhodnocování informací – to jim rozhodně později na SŠ a zejména na VŠ ušetří spoustu ´nervů´.
😉
___
BTW – nejsem učitel, i když jsem i ´to´ i studoval…
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iceT

Hm, škola žáky přetěžuje…škola zasahuje do soukromí rodiny… no ty vole, to jsou blbosti.....
Bych jim těch domácích úkolů ještě přidala, kurňa, když si spočítám, že mají skoro čtyři měsíce prázdnin-letní, podzimní, vánoční, pololetní, jarní,velikonoční, a k tomu volno o státních svátcích…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
AmazedWolf

Jsem žák a myslím ze ano, úkoly mi hodně pomohly. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Proč by je neměly dostávat? Já jsem domácí úkoly zvládal a to jsme občas chodili do školy i v sobotu.