Avatar uživatele
Registrovaný

Mužu žádat nějaké odškodnění když nedodrží 30-ti denní lhůtu

Koupil jsem si sedací soupravu od velkého prodejce. Ulomila se mí část opěradla ,naprosto banální závadu kterou jde svépomocí opravit. I přez to jsem provedl reklamaci. Dnes vypršela 30-ti denní lhuta. Mohl bych odstoupit od smlouvy a vrátili by mi peníze. Tu sedačku mam ale pořád doma (nebylo potřeba pro reklamaci jí někam vozit) Kdyby mi vrátili peníze zřejmě by jsem musel sedačku vrátit i já.. a to nechci... Mohu požadovat odškodnění že to nestihli a sedačku mi nechají.... děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Těžko poradit, záleží na dobré vůli prodejce. Před rokem a půl jsem kupoval rohovou sedačku, jenže během necelého měsíce se roztrhalo čalounění. Reklamace probíhala u mne doma, kdy prodavač s pomocníkem přijeli a vyměnili kus za kus. Následně se reklamace s obdobnou závadou znovu opakovala a to už jsem neměl náladu dál něco řešit. Přijeli, vrátili mi plnou částku a odvezli si vadnou sedačku. Měsíc jsem počkal na akční nabídky a v konkurenční prodejně koupil dražší ale kvalitnější. Snad Vás to alespoň trochu inspiruje při rozhodování.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.