Může zaměstnavatel okamžitě zrušit pracovní poměr dle §55 v době pracovní neschopnosti zaměstnance? Děkuji

Jsem učitelka a společně s několika organizacemi a rodiči žáků jsme podali na ředitele školy stížnost, kterou se již zabývá zřizovatel školy a Česká školní inspekce. Kromě ředitele a 3 učitelů zde jinak učí jeho vcelku početná rodina a zneužívají nevědomosti rodičů našich žáků ke svým cílům na úkor dětí, falšují na dokumentech podpisy, vydírají je, půjčují na lichvářský úrok apod. Od té doby samozřejmě zažívám z jejich strany neuvěřitelnou šikanu, denně hledají z mé strany porušování předpisů. ředitel mě několikrát vyzval, abych sama ukončila pracovní poměr, což jsem odmítla, vyhrožuje mi v ústraní.Je to obrovský psychický tlak. Dnes ráno jsem řediteli v 7.00 volala, že jsem onemocněla a jdu k lékaři, potvrdila jsem to i SMS zprávou. Ještě když jsem byla u lékaře zanechal mě v mobilu hlasovou zprávu, že mu má dát vědět, kdy nastoupím do vyučování, kvůli suplování. Lékař mě vystavil neschopenku, kterou jsem mu okamžitě doporučeně odeslala a opět ho přes SMS informovala o jejím zaslání.Asi půl hodiny po mém nácratu od lékaře a pošty (mám ji u domu) přijel osobně se svou sestrou, podepsal mě průkaz pojištěnce, že provedl kontrolu a předal mě sdělení o okamžitém zrušení pracovního poměru. Takže ráno 29.4.2011jsem ho informovala,že jdu klékaři, 7.20 poslalaještě SMS, v 11.00 mu telefonicky sdělila, že má neschopenku a ve 12.40 jsem mu poslala SMS, že je odelaná doporučeně. Ke mě domů přijel ve 14.15 a předal mi oznámení o okamžitém zrušení pracov.poměru. Vše proběhlo v vtomto přesném časovém sledu během jednoho a téhož dne a vše mám uschováno i ve svém mobilu. Prosím o rychlou odpověď. Děkuji Dudásová

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Zlatý