Avatar uživatele
Pokročilý

Může si hráč upravit balon když už bylo odpískáno?

Zdravím,zajímá mě,jestli si hráč může upravit balon třeba při penaltě nebo při přímém kopu,když sudí už zapískal aby rozehrál.Že hráč příbíhá k míči a rozhodčí zapíská a on si ho ještě upraví rukou.Považuje se to jako ruka? nebo si to bez problému může nastavit?

Odpovědi:

Avatar uživatele

Rozhodčí dává píšťalkou pouze pokyn k zahájení hry. Hra je zahájena v okamžiku, kdy se balon pohne. Jsou tu jemné nuance, více v pravidlech.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 245
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 99
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 81
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.