Avatar uživatele
Pokročilý

Může prodejce prodloužit lhůtu na reklamaci na více než 30 dnů?

Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní - Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než 30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu podepíši?

Díky
Doplňuji:
Tak jsem se v jiných zdrojích dozvěděl, že po domluvě se zákazníkem je možné 30denní lhůtu prodloužit, jinak ne.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Pokročilý

Myslím, že ze zákona je pouze lhůta 30 dnů a po uplynutí této doby by jste měl mít právo na vrácení peněz.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

A proč tedy otázka?
Na co se vlastně ptáš, nebo co chceš vědět?
Pokud to už víš předem, dej to do Zábavy, nebo jinak otázku formuluj ;-).


Avatar uživatele
Bronzový

Platí oněch 30 dnů,ale dohodě se meze nekladou.
Já si mohu při reklamaci dohodnout co chci, pokud je souhlas na obou stranách.Když není,jsem chráněn onou lhůtou 30 dnů.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1817
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.