Avatar uživatele
gubicek

Může pošta strhnout zaměstnanci peníze za neuzavření pojistky

Známá pracuje jako doručovatelka na poště a její nadřízená jí oznámila,že když má pošta smlouvu s pojišťovnou,tak jsou povinni každý měsíc uzavřít alespoň jednu pojistnou smlouvu,jinak jím strhne z výplaty 500kč. Má na to právo,nikde ve smlouvě to není napsané

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2 před 4621 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Nemusí být ve smlouvě. Uzavírání pojištění, spoření a podobné věci mají dorušovatelé stanoveny jako produkty, které jsou plánovány. Peníze ji za nesplnění nestrhnou ze základního platu, ale z pohyblivých složek, takže má zaměstnavatel na to plné právo.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
baghira

V pracovní smlouvě nemusí (a často vzhledem k rozmanitosti práce ani nemůže) být vyjmenované celé spektrum úkolů, které zaměstnanec může dostat. Úkoly může zaměstnanec dostávat od nadřízeného i ústně. Pokud dostala takový úkol, pokud věděla, že na splnění závisí její pohyblivá složka mzdy, a z vlastní viny úkol nesplnila, je to v pořádku.

V opačném případě nechť se obrátí na odbory – zastávat se zaměstnanců, kteří to potřebují, je jejich práce.
http://www.od­boryceskeposty­.cz/

tom004: mě se stává běžně, že jdu na poštu podat balík, přepážková mě odbaví, a na rozloučenou se mě zeptá, jestli nechci uzavřít životní pojistku :DD

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Michal Kole

Mě se taky už stalo, že jsem šel platit složenku a pošťačka mi vnucovala účet

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tom004

Myslím si,že je to nesmysl.Nikdy jsem o takové povinosti poštovních doručovatelů,nes­lyšel.Ani od nich,ani od nikoho jiného.I když uznávám,že v naší republice,je možné všechno. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ponytail