Avatar uživatele
Vanish

Může mi někdo poradit ohledně bydlení s matkou ?

Studuji na gymnáziu ve 3. ročníku(18let). Mám rozvedené rodiče, bydlím s matkou a sestrou. Dnes jsme měli s matkou takovou větší hádku, matka mě agresivně napadla, já se bránil, tak jak ona vrážela do mě já vrážel do ní, trvalo to asi půl minuty. Sestra (11 let) to viděla, začala brečet, poté nedokázala říct kdo z nás začal – ale to já vím moc dobře, jenže k čemu mi to je platné. Následně na to mi začala říkat ať se sbalím a vypadnu, měl jsem sto chutí zavolat policajty, ale vůbec nevím co by řekli atd. Chtěl bych se zeptat jestli je možné, aby mě vyhodila z bytu, díky za případné odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? iceT, Quimby, petra15 před 3651 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hamon

Rozvedena matka se stara o jedenactiletou dceru a osmnactileteho syna, kteremu umoznuje studovat. Myslim, ze si zaslouzi spis podporu nez strkani.
Byt tebou, tak at to vzniklo jakkoli, prekousnu to a omluvim se, ze to byla chyba, ze me to mrzi, ze jsem rad, ze mi umoznuje studovat a spousta dalsiho. Kdyz k tomu koupis kytku, nic tim nezkazis.
A jinak samozrejme ma plne pravo te vyhodit z baraku. Osmnact ti bylo, jsi plne svepravny, jeji povinnosti vuci tobe skoncily.
Doplňuji:
Quimby: ja jsem proste byl vychovany v tom, ze dokud jsi pod mou strechou, poslouchej ma pravidla. Kdyz se ti nelibi, porid si svou strechu.

V osmnacti je clovek schopny se samostatne zivit – muze vykonavat i nekvalifikovane profese. To, ze se pripravuje na budouci povolani, sice znamena vyzivovaci povinnost, ale vzhledem k nastinenym okolnostem mam pomerne dost pochyb o tom, ze by pripadna zaloba byla zcela jednoznacna.

Upravil/a: Hamon

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jsi plnoletý, tak pokud ti nevyhovují pravidla soužití s matkou, můžeš se odstěhovat.