Avatar uživatele
Vanish

Může mi někdo poradit ohledně bydlení s matkou ?

Studuji na gymnáziu ve 3. ročníku(18let). Mám rozvedené rodiče, bydlím s matkou a sestrou. Dnes jsme měli s matkou takovou větší hádku, matka mě agresivně napadla, já se bránil, tak jak ona vrážela do mě já vrážel do ní, trvalo to asi půl minuty. Sestra (11 let) to viděla, začala brečet, poté nedokázala říct kdo z nás začal – ale to já vím moc dobře, jenže k čemu mi to je platné. Následně na to mi začala říkat ať se sbalím a vypadnu, měl jsem sto chutí zavolat policajty, ale vůbec nevím co by řekli atd. Chtěl bych se zeptat jestli je možné, aby mě vyhodila z bytu, díky za případné odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? iceT, Quimby, petra15 před 3651 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hamon

Rozvedena matka se stara o jedenactiletou dceru a osmnactileteho syna, kteremu umoznuje studovat. Myslim, ze si zaslouzi spis podporu nez strkani.
Byt tebou, tak at to vzniklo jakkoli, prekousnu to a omluvim se, ze to byla chyba, ze me to mrzi, ze jsem rad, ze mi umoznuje studovat a spousta dalsiho. Kdyz k tomu koupis kytku, nic tim nezkazis.
A jinak samozrejme ma plne pravo te vyhodit z baraku. Osmnact ti bylo, jsi plne svepravny, jeji povinnosti vuci tobe skoncily.
Doplňuji:
Quimby: ja jsem proste byl vychovany v tom, ze dokud jsi pod mou strechou, poslouchej ma pravidla. Kdyz se ti nelibi, porid si svou strechu.

V osmnacti je clovek schopny se samostatne zivit – muze vykonavat i nekvalifikovane profese. To, ze se pripravuje na budouci povolani, sice znamena vyzivovaci povinnost, ale vzhledem k nastinenym okolnostem mam pomerne dost pochyb o tom, ze by pripadna zaloba byla zcela jednoznacna.

Upravil/a: Hamon

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jsi plnoletý, tak pokud ti nevyhovují pravidla soužití s matkou, můžeš se odstěhovat.
Veškeré dávky od státu, alimenty od otce (dokud budeš studovat), vyživovací povinnosti matky všechno si nech na sebe převést a osamostatni se!
Najmi si byt, kup si pračku, ledničku a něco do ní, tv, pc, nábytek,nádobí, plať nájem, choď do školy (protože jinak přijdeš o to výživné) atd.
V čem je problém?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
da ny

Se žádnou ženou se nikdy neper!!!
Nepíšeš nic o důvodu hádky.
Zapátrej po tom, proč se nechala mamka „vytočit“, možná jsi jí pěkně zvedl mandle. Má stres, starosti, finanční problémy, přetížená či nespokojená v práci, unavená z vedení domácnosti a péčí o 2 děti, má zdravotní problém…????
My dospěláci nejsme neomylní ani dokonalí.
Jak moc jí pomáháš (nákupy, úklid atd.)-
Pokud se budeš chovat agresivně, může trvat na Tvém odchodu i přes vyživovací povinnost k tobě.
Neválči, omluv se, pokus se být nápomocen (oporou). Nemůžeš za to, možná jí příliš připomínáš otce, nevím, jak probíhal rozvod a porozvodová spolupráce ohledně Vás – dětí. Mamina má možná sama co dělat se sebou… :(

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
NikkiHeat

Spíš bys měl pátrat po příčině jejího stavu.....musíš si uvědomit, že i kdybys odešel máš tam jedenáctiletou sestru. A mimochodem: s mámou se neper!!!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
petra15

To vubec neres…a pocítej s tím, ze se ti zítra maminka prijde omluvit…Ona moc dobre ví, ze má problémy…
Doplňuji:
a abys jí uklidnil – tak si klidne vem batoh a jdi…prespi u kámose, a rekni jí, ze jsi spal pod mostem…jestli jí to jako matku bude tesit…:-)
a ona uz to pochopí.....

Upravil/a: petra15

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Quimby

Ne nemůže, jelikož si student, tak má na tebe pořád vyživovací povinnost a ta platí i na bydlení.
Doplňuji:
Hamon: To je dost jednostranný přístup, když ani nevíš kvůli čemu to vzniklo. To, že je plnoletý neznamená, že vůči němu rodiče nemají už žádné povinnosti.
Samozřejmě nejlepší by to bylo vyřešit a omluva a následné mlčení to fakt nevyřeší.

Upravil/a: Quimby

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Quimby

Hamon: Určitě nebude vina jen na jedné straně, matka toho prostě mohla mít v jednu chvíli až moc, což je pochopitelné. Jen jsem chtěl dát fakta, o tom co platí.

před 3651 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Hamon

Jasne, to chapu. A ja zase jen davam fakta ze strany matky. Samozrejme mas pravdu o nedostatku informaci a o vyzivovaci povinnosti na dite pripravujici se na povolani. Ale mne tyhle synacci pijou krev a tak radeji pokukuju po zpusobu, jak se s nimi da vyporadat. Byt jejich otcem, rezal bych je, co se do nich vejde, aby si uvedomili nejzakladnejsi hodnoty.

před 3651 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek