Pokročilý

Může být nechuť k určitému školnímu předmětu dědičná?

Všimla jsem si, že moje maminka, babička, dokonce i prababička, nenáviděly dějepis a nikdy jim nešel. Bohužel u mě je to stejně a na gymnáziu mi to dělá trochu potíže. Vůbec nerozumím historickým souvislostem a mám pořád otázky, kterými jsem vždy své učitele otravovala. I když jsem dostala odpovědi, nikdy mi důvody událostí nepřipadaly logické.
Snad ve všem jsem schopná vidět logické souvislosti, jen ne v dějepise. Znáte to někdo? Jak s tím bojujete?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Zlatý

Spíše půjde o vliv výchovy (vyhodnocování podnětů), než genetickou závislost...
;-)

Stříbrný

Pravděpodobnějsí bude vliv výchovy, ale ani ty geny bych nevylučoval - i rozumové schopnosti se dědí a schopnost naučit se v dějepise "letopočty" je něco jiného než schopnost logicky řešit matematické a fyzikální problémy...

Bronzový

Není to spíše učitelem? Neučil tvé předky předci učitele z dějepisu?

Asi to máte nějak zakotveno v genech,když jste to všechny nenáviděly a těžko se vám tento předmět dostává do hlavy.Osobně jsem taky neměl dějepis v lásce,ale postupem času jsem dospěl k názoru,že dějepis je třeba znát,jinak člověk o dost přichází v reálném životě a dost se z minulosti poučí.

Psychický gen se dá přesměrovat či uvolnit,ale aby sis pak rozuměla se svými blízkými,protože nelze změnit jen jednu podstatu problému.
http://jakub.hucin.cz/…

Pokročilý

Já osobně dějepis, také nesnáším. Nebaví mě a ještę k tomu máme dvouhodinovku. Mám co dělat abyfh dějepis neprospala, jediný co mě drží při smyslech je hluk ve třídě. Jinak u nás je zase dědičná nechuť k fyzice a to z mamky i taťky strany.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Kultura a společnost

Zlatý annas 3358
Zlatý Drap 1793
Zlatý led 1450
Zlatý hanulka11 1277