Avatar uživatele
dmatejek777

Musí se po nastartování motoru před zařazením rychlosti pustit spojka a znovu sešlápnout?

Takto: Spojka-start-pustit spojku-zase stosknout spojku a zařadit

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3867 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gepik

Stačí hned zařadit a jet, všichni (v mém okolí) to tak děláme. Ale při startování je lepší mít spojku sešláplou. Startér tak nemusí otáčet převodovkou-byť jen její polovinou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jpau

Ne, mužeš na ni stát klidně pořád. Dokonce, máš-li vyřazeno (tzn. neutrál) tak na ni nemusíš stát ani při startu a sešlápneš ji až při zařazení.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Budu s kolegy jemně nesouhlasit – sešlápnout spojku při startování je velmi vhodné až nutné (některá auta, pokud nevymáčkneš spojku, prostě nestartují – nespustí startér 😉 ).
Pak je lepší ji pustit a znovu sešlápnout pro zařazení (roztočí se hřídel převodovky a přes synchrony zařadíš bez jakéhokoli ´násílí´).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

A proč ??
pokud nechceš trápit startér nastartuj se sešláplou spojkou,hoď tam kvalt a je´d.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cochee

Souhlasím s mowla. honza19hk: startér přece trápíme naprosto stejně, otázka zněla, zda znovu pustit a šlápnout spojku PO nastartování, fáze startování je v obou případech stejná 🙂

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek