Avatar uživatele
anonym

Musí prodejce vrátit zákazníkovi peníze za zakoupené zboží?

Je prodejce povinen zákazníkovi vrátit peníze za zakoupené zboží? Jakým zákonem se to popřípadě řídí?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5301 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
LuciJe

Pokud bylo zboží zakoupeno v tzv. „kamenném“ obchodě, nemá prodejce žádnou povinnost vrácení peněz, je-li zboží v pořádku. Pokud bylo zboží zakoupeno v e-shopu, má zákazník právo zboží do 14 dní od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit (dle zákona č.367/2000 Sb), nepoškozené a v původním obalu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Zdepet

Je možné jakožto prodejce nevrátit peníze zákaznici za ušlý zisk? Paní si nechala stranou 5 měsíců sezónní věcičky. Nakonec uhradila jen část peněz a tak ji byla zaslaná jen část ( 14 věcí ze 35). Tu si ale odmítla vyzvednout a nárokuje si vrácení celé částky. 5 měsíců bylo zboží staženo z prodeje pod jejím slibem úhrady. A to ne jednou. Neustále prosila o počkání, že o to má vážný zájem. Jak postupovat, když mě zákaznice viditelně chtěla záměrně poškodit? A chce vrátit celé peníze vč. dopravy ačkoli šlo o sezónní věci?

Nový příspěvek