Avatar uživatele

Musí dát firma vědet zákazníkovi o vyřízení reklamace ze zákona?

Reklamoval jsem produkt a prodavačka mi říkala, že si mám zavolat na číslo k nim do prodejny, jestli už je to vyreklamované. To se mi nezdá, Nemají náhodou oni dát do 30 dnů vědět, jak dopadla reklamace, a že si mohu pro případný nový produkt přijít? Někde jsem četl, že pokud nedají do 30 dnů vědět, že mám právo na vrácení penez. Jak to tedy je? Díky za odpoved.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Prodejce je povinen zákazníka o datumu a způsobu vyřízení reklamace informovat...
;-)
Pokud ti "prodavačka dala číslo aby sis zavolal do prodejny" - nijak to prodejce nezbavuje povinnosti tě informovat...
______________________________ __
Cituji:
"Stanoví-li zákon o ochraně spotřebitele lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; tím zabrání vzniku nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. "
(Podle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009, ze dne 27. 7. 2011)

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1860
Zlatý standa 1248
Zlatý ivzez 727
Zlatý mosoj 661
Zlatý gecco 491
Zlatý led 476
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 402
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.