Avatar uživatele
Romann1610

Musí být krabice od bot při reklamaci bot?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4380 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Lucijej

Obal není součástá výrobku, takže ne. Ale některé botěnky uvádějí na paragonu, že reklamace je možná jenom s oblalem......no nevím, co si o tom myslet…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

nemusí..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mojitek

Nemusí.Nekupujete si krabici,ale výrobek-v tomhle případě boty.Na reklamační lístek si může výrobce napsat klidně že reklamace je možná pouze s krabicí nebo i s tou igelitkou co jste k ní dostal-je to samozřejmě nesmysl.Koupil jste boty,takže reklamujte boty,nic víc Vás zajímat nemusí.Stejnětak když v restauraci mají uvedeno u věšáku-za věci na věšáku neručíme- napsané to mít můžou,ale ve skutečnosti za to samozřejmě ze zákona ručí..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Je to nesmysl, nikdo přece neni povinován schovávat krabici dva roky.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Fazzz

já když reklamovala boty a chtěla si je hned vzít na sebe, tak jsem chtěla nechat krabici v obchodě, ale prodavačka mi řekla, že kdyby se něco s botami stalo, tak je bez krabice nemohu reklamovat, tak nevím :) radši si krabice schovávám..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek