Avatar uživatele
Registrovaný

Musí být krabice od bot při reklamaci bot?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Obal není součástá výrobku, takže ne. Ale některé botěnky uvádějí na paragonu, že reklamace je možná jenom s oblalem......no nevím, co si o tom myslet....

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

nemusí..


Avatar uživatele
Zlatý

Nemusí.Nekupujete si krabici,ale výrobek-v tomhle případě boty.Na reklamační lístek si může výrobce napsat klidně že reklamace je možná pouze s krabicí nebo i s tou igelitkou co jste k ní dostal-je to samozřejmě nesmysl.Koupil jste boty,takže reklamujte boty,nic víc Vás zajímat nemusí.Stejnětak když v restauraci mají uvedeno u věšáku-za věci na věšáku neručíme- napsané to mít můžou,ale ve skutečnosti za to samozřejmě ze zákona ručí..


Avatar uživatele
Zlatý

Je to nesmysl, nikdo přece neni povinován schovávat krabici dva roky.


Avatar uživatele
Pokročilý

já když reklamovala boty a chtěla si je hned vzít na sebe, tak jsem chtěla nechat krabici v obchodě, ale prodavačka mi řekla, že kdyby se něco s botami stalo, tak je bez krabice nemohu reklamovat, tak nevím :) radši si krabice schovávám..

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 414
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 148
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 109
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.