Avatar uživatele
Pokročilý

Mohu požadovat výměnu zboží,i když není nijak závadné?Pokud ho ovšem užívám,způsobuje mi újmy na zdraví(nesedí velikost)

Dobrý den,
před necelými 3měsíci jsem si zakoupila sluchátka značky Koss (typ:tzv.špunty). Absolutně si nemohu nijak stěžovat na nějakou poruchu či poškození, ba naopak značka Koss opět předčila má očekávání v příp. úrovně basů či zvukové izolace od okolí díky pěnovým tvarovatelným válečkům. Šlo by o perfektní sluchátka, kdyby byl jen jinak vyřešen nešťastný design i té části, co "trčí ven z ucha".
Tvarově mi sluchátka totiž vůbec nesednou do uší. Pokud pěnový váleček nezavedu dost hluboko do zvukovodu, pak mi sluchátka v uších nedrží. Pokud ano, pak mi hrany krytu repráčku drásají tragy až na chrupavku. Ne, bez legrace - mám teď oba tragy rozedrané z vnitřní strany až do krve (njn, když si tam člověk nevidí ani s periskopem..)

Chrupavka, kde má slečna piercing je tragus
http://2.bp.blogspot.com/…

Asi bych to celé nechala plavat a raději si koupila nová sluchátka, jenomže ty Kossy mě prostě stály hrozně moc peněz...
Mám Kossy ráda - nikdy mě tato značka nezklamala, nezanevřu na dobrou ni jen proto, že mi zrovna jeden typ neušili na míru. Myslíte, že by bylo možné sluchátka jen vyměnit za jiná-cenově zhruba stejná-která mě nebudou mučit?

Stav mých sluchátek je jako bych je právě vytáhla ze škatulky (o slůcha si vždy vzorně pečuji). Mám veškeré ostatní příslušenství (všechny pěn.válečky, taštičku na úschovu sluchátek, manuál) i paragon z prodejny. Sluchátka jsem zakoupila 23.2.2014 - to jsou dva a půl měsíce zpátky. Našla jsem si něco o reklamaci v zákoníku, ale nevím, zda se tento případ může považovat za "nedostatek jakékoliv vlastnosti, který není vyvolaný opotřebením věci".
Přece jen ale sluchátka pro mne nesplňují svoji funkčnost, kterou za tak vysokou sumu rozhodně očekávám. Vůbec nevím z jaké strany na to mám jít a na co mám právo... Poradíte mi, prosím, někdo práva znalejší? :)

PS. Na prodejně jsem neměla příležitost si sluchátka vyzkoušet - bylo nutné si je nejprve koupit.

Díky
Ahojky

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Myslím, že reklamace po dvou a půl měsíci je bezpředmětná, zvláště když na nich neni žádná vada. Jedno české přísloví říká : Nekupuj zajíce v pytli

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 412
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.