Avatar uživatele
eso123

Mohu požadovat náhradní telefon při reklamaci?

V prosinci 2012 jsem si zakoupil u Alzy mobilní telefon. Nyní však má problémy, ale je stále v záruce. Jelikož chytrý mobilní telefon potřebuji v podstatě denně, mohu požadovat nějakou náhradu v době, kdy mobil bude v opravně, protože mám stále záruku.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 3682 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Karelcz

„To už se většina spotřebitelů i prodávajících naučila. Prostě mobil přinesete do obchodu, písemně sepíšete protokol o reklamaci a smíříte se s tím, že ho dostanete zpět až po měsíci. Seriózní obchodník dnes umí nabídnout i jakousi náhradu a přenesení kontaktů do záložního mobilu. To však není ani povinnost, spíš ochota.“

http://www.ces­katelevize.cz/ct24/e­konomika/137041-reklamace-mobilu-jak-postupovat-a-na-co-nezapomenout/

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zzzzz

Není to jeho povinností.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
STUDENTKAEVA

Myslim,že alza tohle zajištovat nebude…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Někteří prodejci tuto vymoženost poskytují, ale s Alzou nemám žádné zkušenosti.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek